Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

11-03-2008 om 17:10

Wauw! andrea

Wat een fijn nieuws voor jullie,geweldig zeg!!
Ik hoop dat Kaatje goed nieuws krijgt vandaag en lieve Vincent,Mayte...ik denk aan jullie.....
liefs,Bastet

Jade

Jade

11-03-2008 om 19:23

Andrea,

wat heerlijk heerlijk........wat ben ik blij met dit goede nieuws

Jade

Jade

11-03-2008 om 19:24

Mayte*,

ik wens jullie alle moed en kracht toe om dit te kunnen dragen......!

Mayte*

Mayte*

11-03-2008 om 19:59

Andrea

Wat een ongelofelijk goed nieuws! Wat ben ik blij dat Tim schoon is en het 'gewoon' Pfeiffer is. Goed nieuws bestaat ook in kankerland, dat moeten we niet vergeten. Tim heeft het toch steeds gezegd nietwaar? Als hij zes zou zijn, zou hij beter zijn. En zo moet het dan ook zijn!!

Lekker slapen vannacht. Zonder molensteen op de maag en onrust in je hoofd.

Liefs, Mayte

Tineke

Tineke

11-03-2008 om 20:57

Vaag

Omdat Bas niks anders meer kan dan hoesten, overgeven en slapen, was er veel aanvulled onderzoek nodig. We hopen dat morgen het plaatje compleet is.
Nee, we weten dus niks, het is zo vaag allemaal, en soms lijkt het erop dat artsen hun belangstelling verloren hebben. Kaakchirurgen willen snijden, en als dat niet hoeft, is het maar gezeur.

Tineke

Tineke

11-03-2008 om 20:59

Andrea

een grote diepe zucht van opluchting voor jullie!!! En sterkte voor de pfeiffer, voor jullie natuurlijk 'niks', maar toch heftig genoeg.

MRI

MRI

11-03-2008 om 21:21

Kaatje

Weer onderzoeken, weer wachten, vreselijk dat vage. Heel veel kracht en liefde weer toegewenst de komende nacht en dag.

mariarosa

MRI

MRI

11-03-2008 om 21:22

Andrea

Wat een fijn nieuws, geniet maar van je lieve moeie ventje.

MR

MRI

MRI

11-03-2008 om 21:25

Mayte

Ik hoop en bid dat je jullie op deze zware tocht voortdurend gewiegd mogen worden in het licht van de troost. Dat alle kracht om dit te dragen jullie deel mag zijn. Ook kracht en liefde toegewenst. Jullie doen het zo goed!

MariaRosa

Grasmus

Grasmus

11-03-2008 om 21:33

Kaatje

Het is herkenbaar wat je schrijft. Mijn broer is een half jaar geleden geopereerd aan een tumor bij zijn bovenste nekwervels. Een zeer risicovolle operatie. Bijzonder interessant op het moment van opereren voor de chirug maar daarna inderdaad: de belangstelling lijkt snel over... triest maar waar. Bij hem is het goed afgelopen gelukkig, en ik hoop voor dat voor Bas uiteindelijk hetzelfde kan gelden.
Heel veel sterkte, wat kan ik meer zeggen...

anna van noniemen

anna van noniemen

11-03-2008 om 21:50

Kaatje...

balen zeg.....ik hoop dat je toch gauw meer weet.....

WiekeB

WiekeB

12-03-2008 om 09:05

Zucht

niets zo slopend als onzekerheid en niet weten wanneer er dan wél zekerheid komt...
ik vervang gewoon alle kaarsen en steekt de nieuwe aan!
Liefs, Wieke

Andra, wat geweldig!

Het is dat ik op kantoor zit (kan het toch niet laten om hier te kijken...), anders maakte ik een rondedansje! Wat een fantastisch nieuws! Nee, niet dat Tim Pfeiffer heeft natuurlijk, maar alles is relatief .
En nu lekker feestvieren!
Engeltje

Kaatje,

wat vervelend (understatement) dat jullie nog niks weten. Zit de heren medici maar flink achter de broek, zoeken zullen, en vinden zullen ze! Liefst natuurlijk dat alles goed is, maar in ieder geval moeten ze gewoon Bas de aandacht geven die hij verdient!
Sterkte, alweer/nog steeds, ik denk aan jullie.
Engeltje

WiekeB

WiekeB

12-03-2008 om 10:07

Andrea en tim

wat een opluchting, wat een pak van jullie hart! Ik ben blij dat het "maar" Pfeiffer is!
Wieke

kaatje

Ik duim voor heel veel beterschap en snel wat meer duidelijkheid, dit moet zo frustrerend en vermoeiend zijn...
Lin

Andrea

Pffff, wat een goed nieuws! Wat een spanning weer.
Geniet ze!

Mayte

Ik weet niet zo goed wat te zeggen... Ik hoop dat deze fase er een is van intens beleven en ondanks de vele grote zorgen toch ook vele genietmomenten.
Sterkte (al lijkt dat woord bij lange na niet de lading te dekken),
Lin

hellen

hellen

12-03-2008 om 10:30

Mayte, andrea, kaatje

O Andrea, wat een geweldig nieuws. Zoals waarschijnlijk meer met mij lees ik mee, maar reageer niet. Nu moet ik wel reageren. Wat ontzettend fijn voor jullie! Wat een ontzetten fijn bericht!

Kaatje, ik hoop dat ook voor jullie gezin de zon gaat schijnen. Wat hebben jullie het te verduren.

Mayte, woorden schieten te kort. Het enige wat ik kan denken is dat het zo fijn moet zijn voor Vincent dat hij in jullie gezin is gekomen. Wat fijn dat hij zulke sterke ouders heeft. Ik wens jullie mooie dagen toe.

liefs hellen

;-(

ach wat vreselijk Mayte, onbeschrijvelijk naar.

Nathalievdp

Nathalievdp

12-03-2008 om 14:07

Mayte

Jeetje, wat kan je nog zeggen...... Lieve vincent, dappere jongen, lieve nouska sterke grote zus en de enorm krachtige en liefdevolle ouders van vincent en nouska, heel veel sterkte gewenst.

Nathalie

Nathalievdp

Nathalievdp

12-03-2008 om 14:08

Andrea

Wat een geweldig nieuws ! Daar toasten we op !

Nathalie

Nathalievdp

Nathalievdp

12-03-2008 om 14:09

Toasten?

Verkeerd geschreven..

Nathalievdp

Nathalievdp

12-03-2008 om 14:09

Kaatje

Sterkte met het afwachten... wat kan iedere minuut dan toch lang duren.

nathalie

reina

reina

12-03-2008 om 14:32

Andrea

wat een heerlijk nieuws, wat zullen jullie geluukig zijn!!

reina

reina

12-03-2008 om 14:33

Kaatje

Ik hoop zo dat er ook zulk goed nieuws op jullie wacht! Sterkte.

reina

reina

12-03-2008 om 14:35

Mayte

Ik zou zo graag iets willen zeggen of doen waar je iets aan hebt, maar ik weet niets..., meer dan jullie veel goeds met elkaar en vel liefde en warmte van de mensen om jullie heen kan ik je niet wensen, maar dat doe ik uit de grond van m'n hart.

Kaatje

ik zou willen dat het anders was, de procedure, maar vooral met jouw Bas! Sterkte en ik hoop dat jullie nog ergens (onder de appelmoes?) een stukje moed vinden!
Mien

Andrea

ik kan me alleen maar proberen in te denken hoe groot de opluchting zal zijn, en dan voel ik me al heel blij, dus voor jullie zal het helemaal wel een enorm pak van de schouders zijn. Natuurlijk nog wel beterschap met jullie manneke!

Mayte

denk elke dag aan jullie, ook al zal het niets helpen, ik laat het toch even weten!
Mien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.