Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nasha 1st

Nasha 1st

05-04-2009 om 10:38

Loopoor en bloed

Ik dacht dat ik op oorontstekingsgebied en looporengebied alles inmiddels wel had meegemaakt, maar kennelijk toch niet. dochter heeft al een paar dagen looporen. Druppels van de KNO-arts gekregen. Net rechts gedruppeld, ze komt overeind, is er allemaal vers bloed uit haar linkeroor aan het komen....meteen de HA-post gebeld natuurlijk....Volgens de arts daar kon het geen kwaad, alleen niet meer in dat oor druppelen....ok....iemand hier die ook deze ervaring heeft? Het schijnt meer voor te komen, maar niet heel vaak....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ons mannetje heeft dit ook regelmatig. Vaak is het wel bloed vermengt met prut dat uit het loopoor komt. Wij druppelen dat wel gewoon door trouwens.
Schijnt bij de ontsteking in het middenoor voor te komen.

Sterkte met je dochter!

heli

Nasha 1st

Nasha 1st

05-04-2009 om 16:23

Ik twijfel ook

heel sterk of ik niet toch door moet gaan....maar ja, een arts zal het toch beter weten zou je denken? Ik ga de KNO morgen toch maar even raadplegen denk ik....Ook op internet lees ik er niks over, wel dat bloed er inderdaad ook bij kan horen....ik wist het niet, was voor het eerst dat ik het in mijn lange orenloopbaan hier tegenkwam

Inderdaad

ik zou morgen als ik jou was even de kno-arts bellen. Als ik eerlijk ben heb ik nooit gevraagd of we dan zouden moeten stoppen met druppelen. Onze kno-arts heeft er ook nooit wat van gezegd; ja, behalve dan dat het er bij hoort, maar niets over het staken van druppelen oid.
Overigens ga ik voor bovenste luchtwegproblemen bij onze jongste nooit meer naar de huisarts. Altijd linea recta overleg met de kno-arts. Meestal kunnen we dan binnen een dag of twee terecht. Maar daar heb je in het weekend natuurlijk niets aan...

groet, heli

Nasha 1st

Nasha 1st

05-04-2009 om 19:44

Klopt

mijn ervaring is ook dat een HA het meestal op zijn beloop laat (letterlijk in het geval van een loopoor) en dat een KNO toch wat eerder ook reageert....maar ja, dit was mijn 1e ervaring met bloed Heb al vele looporen voorbij zien komen, met heel veel pus en troep, maar nooit bloed....vandaar dus ook dat ik een lichte paniek voelde vanmorgen en ja, dan is er dus niks anders dan een HA-post om te bellen helaas....ik ga morgen even overleggen met de KNO....

Nasha 1st

Nasha 1st

06-04-2009 om 19:33

Kno gebeld

ook die zei eerst, gewoon doorgaan, maar omdat we morgen toch afspraak hebben, laat maar even gaan, ik kijk morgen wel....dus, even afwachten....

Ben benieuwd

wat de kno-arts morgen zegt. Laat je het nog even weten? Welke druppels krijgt je dochter trouwens?

groet, heli

Nasha 1st

Nasha 1st

06-04-2009 om 23:34

Sofradex

ik heb bijna aandelen denk ik

Nasha 1st

Nasha 1st

07-04-2009 om 16:46

Flinke ontsteking

geen looporen meer in ieder geval, wel nieuwe druppels, andere naam, die ik niet kon onthouden Doppen konden gelukkig toch gemaakt worden, en ze heeft voor knalroze gekozen Had ik wel verwacht....

Bij zoon zag het er prima uit, en die koos voor geel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.