Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

johanneke

johanneke

15-01-2009 om 13:06

Marisie? afvallen

Hoi Mariska,
Ben je nog steeds aan het afvallen met Prodimed? Ik ga eind janauari beginnen en ben heel benieuwd hoe het je vergaat!
Groetjes,
Johanneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik wel

Hoi,
ik ben wel bezig met prodimed. bijna twee weken en ik ben 3,9 kilo kwijt. tussendoor moest ik twee dagne naar een hotel voor mijn werk en heb ik heerlijk gegeten van alles.
Ik ben dus zeer enthousiast!

johanneke

johanneke

18-01-2009 om 09:09

Annemir

Volgens mij vergis ik me en bedoelde ik jou ook. Jij schreef daar een tijdje terug toch over?
Maar goed, ik ga eind januari beginnen, onder begeleiding van een dietist. Ik kan nergens vinden hoeveel kalorien je met dit dieet per dag binnen krijgt.
Ik ben wel een beetje bang voor het jojo effect. Toch schijnt dat wel mee te kunnen vallen. Ken jij mensen die dit dieet gedaan hebben? Ik helaas niet. Ik wil zo'n 20 tot 25 kilo kwijt. Succes ermee!
Groetjes,
Johanneke

Johanneke

Hoi,
ja dat was ik, maar ik dacht dat er nog iemand geschreven had
het afvalinstituut waar ik kom, heeft meerdere succes story's. ik ontmoet daar veel vrouwen die het allemaal doen of gedaan hebben. veel 20-30-40 kilo's en allemaal zijn z ehet nog kwijt. je moet het wel bijhouden uiteraard. als je net als ik gek op eten bent, zal je altijd moeten opletten.
maar...ze doen dan weer een of twee weekjes prodimed en zijn die extra's weer kwijt. twee zelfs al een jaar 30 kilo en eentje al een half jaar 40 kilo.

voor zover ik weet..als je je houdt aan 5 maaltijden per dag, krijg je 1500 calorien. ik eet dan ook nog om de dag een speciale choco reep van hen. ik val af als een trein. vanmorgen weer 700 gram kwijt.
ik ben nu -4.6 kilo.
Ik ben er zo blij mee. het is zo goed vol te houden. oke, wel wat honger maar dat valt heel erg mee.

het schijnt...door de eiwitten blijf je zeker een half jaar rond het gewicht wat je afgevallen bent, het werkt dan nog door vandaar dat het jojo effect heel erg meevalt.

Petra-

Petra-

18-01-2009 om 21:31

Ik heb een mail verstuurd

de eerste stap voor het goede doel! Hoop dat ik snel kan beginnen. Hoe gaat het bij jullie in zijn werk, hoe vaak zie je de diƫtiste? En de rekeningen van de diƫtiste worden die bij jullie vergoed?

Dietiste

Hoi,
ik had contact opgenomen met een afval en beauty salon. ik dacht toen nog dat dat een van de weinigen waren..
normaal ga je een keer per week om te wegen en praten,maar ik doe ook een bepaald apparaat om "hangen" tegen te gaan. dat is twee keer per week.
het schijnt dat je de behandelingen vergoed kan krijgen,maar omdat ik dat apparaat doe hoef ik de behandeling niet te betalen.

johanneke

johanneke

18-01-2009 om 23:03

Annemir/petra

Klinkt goed Annemir! Begin steeds enthousiaster te worden. 1500 kc is ook niet echt crashen. Wat voor apparaat is dat? Ik wil het in principe zonder aparaat doen, zal dat veel uitmaken denk je?
Petra via de Prodimed site kan je in je eigen regio een dietist vinden.
Groetjes,
Johanneke

johanneke

johanneke

18-01-2009 om 23:05

Petra

O ik zie nu pas dat je dat helemaal niet vroeg. De eerste 4 keer worden vergoed, daarna niet. Misschien als je een uitgebreide aanvullende verzekering hebt?

Apparaat

Hoi,
nou dat apparaat hoeft niet hoor, kost ook een hoop geld maar ja, ik wil 30 kilo afvallen en een beetje hopen dat het niet teveel gaat hangen. eerst twee keer in de week en vanaf nu een keer per week.
Ik was vandaag 5 kilo kwijt. in 2 weken. en..tussendoor heb ik twee dagen gegeten in een hotel, zonder na te denken,dus heerlijke croissants, chocolade en toetjes. en dan toch 5 kilo.
Ik vind het goed vol te houden, absoluut. ik ben van de gemakkelijke, niet teveel nadenken en dat is dit.
je begint het nu te zien. vooral mijn gezicht uiteraard,maar ik voel me al wat dunner,hahahaha.
groetjes,annemieke

Petra-

Petra-

19-01-2009 om 10:31

Annemir

wat voor apparaat is het, een soort slenderen? In welke omgeving woon je?

Nee geen slenderen

Hoi,
nee het werkt met pads met electroden. een medisch apparaat. overal worden pads neergezet en dan voer je de electrische tijd op. een uur aan dat ding staat voor 17 uur spiertrainen.
het is in velserbroek.

Tip

hoi,
een tipje: schaf goede kruiden aan zoals: bruchetta, pizzakruiden, zongedroogde tomaten en speciaal zout van a.vogel met groenten erin.

dit maakt alles een stuk lekkerder

Petra-

Petra-

19-01-2009 om 20:27

Annemir

uuh, nee is niet de buurt, kan je ook verklappen hoe het apparaat heet? Ik kon vandaag niet bellen, heb geen antwoord geahd op mijn mail, dus morgen maar even proberen.

Link

hoi petra,
hier heb ik een link waar je het kan lezen:

http://www.afslankstudiovelserbroek.nl/bodyform.html

johanneke

johanneke

20-01-2009 om 18:02

Annemir/petra

Ik ga maar alvast wat kruiden in slaan, goed idee. En mee ook eens verdiepen in dat apparaat, hoewel dat toch te veel geld en tijd gaat kosten vrees is. Zal ook even met de dietiste overleggen. De claim van Prodimed is toch ook dat de huid minder snel slap wordt.
Succes, houden jullie me op de hoogte? Als ik ben begonnen horen jullie het weer!
Groetjes,
Johanneke

Petra-

Petra-

22-01-2009 om 10:10

Eerste stap gezet

ik heb gebeld, en ze bellen me terug! Hoop dat ik volgende week ergens kan afspreken voor een gesprek!

johanneke

johanneke

22-01-2009 om 13:07

Petra

Leuk Petra! Ik heb de 27ste een afspraak, ben heel benieuwd. Hoeveel kilo wil jij kwijt?
Groetjes,
Johanneke

Petra-

Petra-

22-01-2009 om 16:35

Johanneke

Ik heb pas 9 februari een afspraak, wil eigenlijk liefst morgen beginen! . En eigenlijk wil ik 20-25 kilo kwijt.

johanneke

johanneke

22-01-2009 om 17:37

Petra

Nou, bij deze dietiste was het ook zo druk. Januari denk ik
Ik hoop ook tussen de 20 en 25 kwijt te raken, en te blijven!
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Johanneke

Eerste stap!

hoi meiden,
nou de eerste stap is dus gezet. maar waarom zo druk? jeetje zeg...bij ons kan je volgens mij wel zo ertussen hoor. dat is een afvalstudio die van 9-9 open is, met meerdere personeelsleden dus wel druk. kan je niet even naar velserbroek komen voor de intake, de eerste spullen en daarna naar je eigen dietiste?
lijkt me vreselijk om zolang te moeten wachten terwijl je wil beginnen...

Petra-

Petra-

22-01-2009 om 21:44

Ik ga morgen

nog een keer bellen!!!!

En anders

Hoi,
en? en anders koop ik toch gewoon voor een week voor je, kan je alvast aan de slag

Petra-

Petra-

24-01-2009 om 10:16

ben ik echt snotverkouden en heb gister niemand te oakken gekregen. Maandag nog een keer proberen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.