Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Menstruatie

De laatste maanden heb ik het idee, dat mijn menstruatie aan het veranderen is.
Ik ben 2 dagen super heftig ongesteld, de derde dag veel minder, en soms zelfs helemaal niet. dan 1 of 2 dagen niks en dan komt er ineens weer een dag of 2-3 bruine prut.
Ik heb geen idee of dit normaal is, of dat het misschien met het begin van de overgang te maken kan hebben, hoewel ik pas 39 ben.
Herkent iemand het?

groetjes van Charlotte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lidewei

Lidewei

09-03-2012 om 18:08

Heb ik ook

Ik heb ongeveer hetzelfde. Het duurt wel zeker 8 dagen. Schijnt allemaal met de aankomende veranderingen van doen te hebben. Ik word komende week ook 39....
Het is niet echt overgang, maar wel dat je naar de overgang toe gaat.

guera

guera

09-03-2012 om 18:43

Idem

Maar bij mij dit patroon sinds bevallingen ....

En hier

ook herkenning, bij mij sinds de bevallingen precies zo'n patroon. Ben nu bijna 35, maar dat lijkt me heel vroeg voor aanloop naar overgang toch?
Maar als je het niet vertrouwt of ook tussentijds bloedverlies hebt, uitstrijkje laten maken hoor. Ik mag over 2 weken voor het 5 jaarlijkse bevolkingsonderzoek.
Sanneke*

Charlotte1

Charlotte1

10-03-2012 om 00:11 Topicstarter

Fijn

Dat er al zoveel mensen zijn die gereageerd hebben en het herkennen. Dat stelt me toch wel weer gerust.
Sanneke, als ik me nog meer ongerust ga maken ga ik dat ook wel doen hoor, maar ik wilde ook even hier checken, dus ik ben wel blij met de herkenning.

groetjes van Charlotte

Elisabeth B.

Elisabeth B.

11-03-2012 om 19:22

Tip

Ik heb sinds een tijdje de app P-tracker. Daarin kun je alles mbt menstruatie opslaan, ook symptomen, buien, gewicht en temperatuur. Het handige is dat deze app voor je gaat voorspellen wanneer je menstruatie start, wanneer je vruchtbaar bent en ovuleert. Als het gaat afwijken van het normale patroon, dan valt dat dus gelijk op.
Ik gebruik deze app nu een paar maanden en ik vind het een erg handige app.

Elisabeth B.

Elisabeth B.

11-03-2012 om 19:22

Tip

Ik heb sinds een tijdje de app P-tracker. Daarin kun je alles mbt menstruatie opslaan, ook symptomen, buien, gewicht en temperatuur. Het handige is dat deze app voor je gaat voorspellen wanneer je menstruatie start, wanneer je vruchtbaar bent en ovuleert. Als het gaat afwijken van het normale patroon, dan valt dat dus gelijk op.
Ik gebruik deze app nu een paar maanden en ik vind het een erg handige app.

Vic

Vic

11-03-2012 om 20:36

Elisabeth

Als ik zoek op P-tracker krijg ik allemaal apps waarmee je tweets over politiek kunt volgen, ofzo. Wat is de precieze naam?

Elisabeth B.

Elisabeth B.

11-03-2012 om 21:55

Period tracker

Als je zoekt op period tracker dan vind je diverse opties zowel.betaald als gratis!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.