Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vera*

Vera*

22-12-2008 om 11:03

Mijn vader heeft last van zijn been

Mijn vader heeft pijn aan zijn been. Eerst zat het in twee kuiten, nu nog maar een.
De pijn is er niet als hij ligt en loopt. De pijn is er een beetje als hij zit. De pijn is wat omhoog geschoven en gaat nu naar zijn bil.
Etalagebenen kunnen het niet zijn want dan krijg je juist last bij het lopen.
Hebben jullie een idee? Mijn vader is nogal moeilijk naar de dokter te krijgen. Ik suggereerde al de fysiotherapeut maar heel veel praktijken zijn dicht nu en andere hebben geen plek.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar

mar

22-12-2008 om 20:58

Tja

Het is vast niet helemaal de reactie waar je op hoopt, maar met zo'n omschrijving kun je weinig.
Het kan van alles zijn ( behalve etalagebenen, dus dat heb je goed), varierend van slijmbeursontstekingen, iets in zijn rug, tot zijn knie.
Dus ik zou hem toch maar naar de dokter proberen te krijgen. Of wachten tot de fysio plek heeft.

Is het been

ook rood, dikker en warmer?
of is het anders van kleur?

Heb je het gezien?

Gewoon mee naar de dokter, hoe moeilijk ook! Spreek gewoon uit dat je je zorgen maakt en merk evt. op dat het ook niet fijn is om met zoveel pijn de feestdagen in te gaan(?)

Vera*

Vera*

24-12-2008 om 12:35

Nee

er is niets te zien en het voelt ook niet warm aan. Vandaag heeft hij toch een afspraak met een fysio kunnen maken, dus ik ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.