Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

hormoontje

hormoontje

24-02-2009 om 15:01

Mirena

Zojuist mijn Mirena door de huisarts laten verwijderen. Ik had veel last van stemmingswisselingen en het libido van een non
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor ik mezelf weer herken. Ik heb de Mirena zo'n 3 maanden gehad.
Iemand ervaring met verwijderen Mirena ivm klachten en hoe lang duurde het voor je weer jezelf was? Ook vraag ik me af wanneer mijn normale cyclus weer op gang komt.
Ik lees graag ervaringen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hormoontje

hormoontje

25-02-2009 om 09:13

Niemand ervaring met verwijderen?

Ik weet dat er al veel draadjes over de Mirena zijn geweest, maar misschien toch iemand die haar verhaal met me wil delen?

Vic

Vic

25-02-2009 om 10:34

2 weken volgens mij

Ik weet niet meer precies hoe lang het duurde voor ik me weer normaal voelde, maar het was best snel. Volgens mij een week of twee. En het verschil was ook heel duidelijk, ik voelde me zoveel beter en blijer.

Rafelkap

Rafelkap

25-02-2009 om 18:39

Ook

Ik laat em dus ook verwijderen (zelfde redenen), volgende maand, op vrijdag de dertiende.. Heb jij meteen een koperspiraaltje laten plaatsen? Viel het mee?

hormoontje

hormoontje

25-02-2009 om 19:08

Oke

dan weet ik dat het zo'n 2 weken duurt voor ik weer mezelf ben. Voel al wel verschil (of zou dat te snel zijn). Minder gespannen, minder opgejaagd en ik kan je vertellen, heerlijk! De eerste voorzichtige tekenen van mezelf begin ik weer te zien en dat doet me goed. Stom ding...
Ik heb geen koperspiraal laten plaatsen, we gaan maar weer vertrouwen op Durex. En ik zit hard na te denken of ik me laat steriliseren.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.