Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ilona

Ilona

10-12-2009 om 15:58

Mirena operatief verwijderd

Twee weken geleden vroeg ik wie er ervaring had met het verwijderen van een mirena onder narcose. De huisarts en gynaecoloog kregen het niet voor elkaar om de touwtjes te vinden.

Gisteren was het zover. Aan het einde van de dag werd ik geopereerd. En, het was echt een heel gebeuren. Ik ben een half uur onder zeil geweest, nog 1,5 uur op de uitslaapkamer en daarna nog twee uur moeten bijkomen voordat ik naar huis mocht. Al met al een enorme onderneming voor zo'n knullig iets. De gynaecoloog heeft de Mirena gelukkig wel kunnen vinden én verwijderen.

Voor mij nu even geen mirena meer!

Ilona

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

11-12-2009 om 10:20

Jeetje ilona

Ik ga volgende week een nieuwe Mirena laten zetten. Hopelijk kan de huisarts m'n oude Mirena gewoon terugvinden

Ik vind het een dramatisch verhaal hoor! Dat verwacht je toch niet. Ben je nu wel helemaal hersteld?

Margje

Ilona

Ilona

12-12-2009 om 19:58

Hersteld!

Inderdaad, dit verwacht je niet. Het schijnt in ons ziekenhuis ongeveer vier keer per jaar voor te komen. De huisarts had het nog nooit meegemaakt. Dus maak je niet al te druk!

Ongeveer 24 uur na de operatie werd ik weer echt helder en nu gaat het weer als vanouds. Gelukkig geen buikpijn gehad (alleen het eerste uur na de operatie).
Ik ben heel blij en opgelucht dat dit achter de rug is!

Ilona

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.