Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Heidi*

Heidi*

02-07-2010 om 16:22

Naar de huisarts?

Onze zoon van 8 jaar heeft een hele droge huid met hele fijne pukkeltjes op zijn bovenarmen en bij zijn oksel eczeemplekken. Zijn beentjes zijn ook erg droog en ik smeer me suf, maar het helpt niet. Ook hoest hij vaak met zo'n droge kuch. Vorige week had hij er zelfs zo'n rotortje achteraan (gierend), maar toen was hij ook echt beroerd.
Verder zit zijn neusje zeer regelmatig dichtgemetseld met hele taaie snot. Ik heb ook het gevoel dat hij, net als ik, allergisch is.

Nu heb ik eens gehoord dat huid en longen samengaan qua ziektebeeld. Zouden jullie hiermee, ondanks dat hij nu weer helemaal in orde is, naar de huisarts gaan of zijn het wat wazige klachten? Ik twijfel er namelijk over.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

02-07-2010 om 19:38

Ja hoor

Mijn dochter reageert met haar huid op pollen,mijn zoon hoest erg in het pollenseizoen en voelt zich niet zo lekker.Zij krijgt een goeie zalf,hij heeft antihistiminica gekregen en een puf,omdat hij ook bekend is met inspanningsastma.Je kunt ook naar de huisarts voor een paar hulpjes die het wat comfortabeler maken,niet alleen als ze hard ziek zijn.En dat geldt zeker voor kinderen,vind ik.Sterkte!
bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.