Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Niet indalen ballen?

Hallo
mijn zoon is nu 10 jaar. Zijn ballen zitten meestal niet in het zakje, er hangt echt een flubbertje. We zijn bij ha en zkh geweest. Zij constateerden dat je de ballen er wel in kan duwen maar ze schieten er weer uit. Geen probleem zeiden ze komt vanzelf goed in de pubertijd.
Dat was twee jaar geleden. Toch maak ik me nog zorgen wie heeft hier ervaring mee?
Komt het echt vanzelf goed?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
noname

noname

15-02-2010 om 16:11

Annemir

Bij onze oudste zoon was dit ook het geval. Hij is in 2008(hij was toen zeven) geopereerd en ze hebbn 1 balletje vastgezet in het balzakje. De andere schiet ook weleens terug maar komt wel weer,toch moeten we het na elke douchebeurt wel even in de gaten houden zodat ze eventueel uit voorzorg dat andere balletje ook vastzetten.

annemir

annemir

16-02-2010 om 22:00 Topicstarter

Toch

hoi,
jullie zijn dus wel geholpen? bij mijn zoon zitten ze bijna nooit in het zakje. de uroloog vond het heel normaal en wil wachten tot de pubertijd.
ik ben zo bang dat dit niet zomaar goed komt. Die balletjes die constant in de buik zitten kan toch niet goed zijn?

annemir

annemir

17-02-2010 om 16:32 Topicstarter

Dan ga ik toch terug

Hoi sandra,
dan ga ik toch terug. bij ons heeft hij alleen gekeken en gevoeld. duidelijk terugschietende balletjes,maar omdat hij 2 seconden in het zakje bleef niet ernstig genoeg.
verder totaal geen onderzoek. kom maar terug als hij het met 13 nog heeft.

Dank je wel voor je antwoord, ik ga gewoon nog eens aan de huisarts vragen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.