Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nu Janssen of over een aantal weken Pfizer?

Vanuit mijn werk kan ik komende week misschien gevaccineerd worden met Janssen. Maar misschien kom ik vanwege mijn leeftijd (ben van 1968) in de komende weken wel in aanmerking voor Pfizer. De lichting van 1962 werd een paar dagen geleden immers al opgeroepen. Zouden jullie wachten?


tsjor schreef op 06-05-2021 om 10:53:

Granola: 'Mensen die nooit reizen hebben geen geel boekje. Ik heb het boekje nog, maar gelukkig komt er een app.' Als je geen geel boekje hebt krijg je een papieren bewijs dat je een eerste vaccinatie hebt gehad. Het gele boekje is extra. Daar is weinig fraudegevoeligs aan, tenzij ze ze nu onmiddellijk illegaal gaan bijdrukken. een app hacken is sneller gebeurt.

Tsjor

Nou ik heb mijn gele boekje er even bijgepakt. Vaccinaties zijn er gewoon met pen ingeschreven. Voorzien van een handtekening en een stempel. Erg makkelijk na te maken als je het mij vraagt. Zou ik zo zelf kunnen doen (stempels zijn online te bestellen).

Oh, je wilde het zelf gaan vervalsen. Daar had ik niet aan gedacht. Ik dacht grootschaliger: dan moeten ze die boekjes bij gaan drukken.

Tsjor

Nee ik niet, zou niet durven. Maar je weet wat mensen doen om kosten/testen/risico’s te vermijden. Je kan het op je klompen aanvoelen dat daar misbruik van wordt gemaakt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.