Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

oorbel

oorbel

22-09-2009 om 23:28

Oorlel dik en rood

Vandaag 6 weken geleden heeft dochter oorbellen gekregen. Netjes gedruppeld en gedraaid. Toch is het niet goed gegaan, het is dik en je voelt een harde schijf. Juweliers advies, bel HA. HA zegt, goed ontsmetten en in de gaten houden. Hier nog tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

23-09-2009 om 09:36

Eruit gehaald?

Zitten ze er nog in?

Zo los mogelijk

erin laten zitten en heel heel erg goed schoonmaken en weer vaak druppelen en draaien. Het druppelen met sterilon werkte hier beter dan de druppels die we erbij gekregen hadden. Eventueel met een wattenstokje of punt van een papierenzakdoekje ertussen schoonmaken. Ik zou ze er niet uithalen nu, want de kans is groot dat je ze er dan niet meer in krijgt.
Sterkte ermee want het kan echt pijnlijk zijn.

oorbel

oorbel

23-09-2009 om 21:05

Huisarts en apotheek

adviseerden toch sterilon, heb nu gister en vanmorgen gedaan, leek al een iets minder harde schijf te zijn van binnen....hopelijk komt het goed...

oh Tinus, ik had ze inderdaad uitgedaan, ze wilde andere, en toen zag ik dit. Uitgelaten en naar de juwelier, die zeiden, liever de oorbellen weer in, anders groeit het dicht, dat wilde dochter ook weer niet....dus toen weer ingedaan, vond ze niet fijn.

Heb de oorbellen voor weer indoen heel goed ontsmet overigens...

Maxime.M

Maxime.M

23-09-2009 om 23:20

2 keer gaatjes laten prikken.

Hoi,

Ik heb het als kind/tiener (ik was 13) twee keer laten prikken. Beiden keren ging het fors ontsteken (hoe netjes ik er ook mee was) het was zo pijnlijk dat ik amper mijn hoofd op mijn kussen kon leggen 's nachts. Na de tweede poging heb ik het maar gelaten. Ik heb dus nu geen gaatjes meer in mijn oren.

Maxime

oorbel

oorbel

25-09-2009 om 22:12

Goed nieuws!

na een paar dagen met sterilon ziet het er al veel beter uit! Veel minder dik, veel minder hard en volgens dochter gaat het prima!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.