Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Opeens draaierig en misselijk

Ik heb een vraagje. Mijn allerliefste hubbie voelde zich gisteren tijdens de cursus opeens niet goed worden. Het zweet brak hem uit en het werd een beetje draaierig voor zijn ogen. Het voelde alsof het vanuit zijn tenen kwam zei hij. Hij is even naar de toilet gegaan en daarna ging het weer. Verder had hij nergens last van. Wat kan dat zijn? Ik ben dan meteen een stresskip en denk ojee en houdt hem constant in de gaten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

04-03-2009 om 08:50

Voorstadium van flauw vallen.

Daar lijkt het op.
M.

roanne

roanne

04-03-2009 om 10:07

Bij mij

voelt hyperventilatie ongeveer zo aan.

MLN

MLN

04-03-2009 om 10:44

Een paniekaanval.

Dropke

Dropke

05-03-2009 om 00:11

Operatie cysten

Volgende week donderdag word ik opgenomen en geopereerd aan 2 cysten aan mijn eierstokken. Voor het weekend werd ik ineens enorm duizelig. Ik kon niet meer op mijn benen blijven staan. Ik werd ineens zo bang. De huisarts ging uit van een virusinfectie die mijn evenwichtsorgaan even liet weigeren. Het is inmiddels wel iets minder gelukkig. Toch nog niet helemaal gerust...

Dropke

Dropke

Dropke

05-03-2009 om 00:13

Sorry...sorry

Wilde eigenlijk een nieuw draadje starten....

Joyce26

Joyce26

05-03-2009 om 08:16 Topicstarter

Geen stress

Hij heeft geen stress! Althans, zo oogt het haha. Hij is altijd de rust zelve en heeft het niet extreem druk op zijn werk.

Ik herken het zelf ook van stress. Ik heb het ook als ik verkeerd ademhaal. Maar hij heeft verder nergens last van.

Bedankt voor jullie reacties!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.