Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Elisa Gemani

Elisa Gemani

29-09-2008 om 19:14

Opeens erg duizelig

Ik zat vanmiddag rustig tv te kijken, en ik werd me toch opeens verschrikkelijk duizelig! Echt draaiduizelig; ik moest met mijn hoofd naar beneden op de grond gaan zitten en het bleef wel een kwartier aanhouden. Ook was ik misselijk met kokhalzen. Daarna draaide de boel niet meer in het rond maar ik ben nog steeds "raar". Alsof ik niet kan focussen. En misselijk. Heb ook een rare geur in mijn neus en rare smaak in mijn mond. Het was een bijzonder onaangename ervaring... Nou gooi ik het maar op erg overspannen zijn en veel stress van de laatste tijd. Of een te lage bloeddruk? Heb altijd iets van 100/60. Ik ben vijf maanden geleden geopereerd, veel bloed verloren en een bloedtransfusie gehad, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Get, ik wil niet meer naar de dokter; heb het een beetje gehad, al die medische rompslomp. Maar herkent iemand dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jennifer

Jennifer

29-09-2008 om 19:22

Pas geleden

was daar ook een draadje over, dat heette Duizelig/herkenning?
Zoeken op 'evenwicht' in het forum-archief, in de rubriek Gezondheid, dan vind je het.
Het ging dus over een virus op het evenwichtsorgaan.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

29-09-2008 om 19:56

Evenwichtsorgaan

Bedankt! Ik heb even gezocht en idd wat ik heb lijkt er erg op. Het zou kunnen, ook omdat ik al ruim 2 weken verkouden ben. Ik kijk het even aan maar als het langer dan een paar dagen duurt of erger wordt, ga ik toch maar even langs de ha.

Anna

Anna

30-09-2008 om 09:26

Uhm

Allereerst zou ik het toch aan de ha vragen. Maar omdat je vertelde dat je ook behoorlijk gestresst bent doet het aan mijn broer denken. Die is een aantal maal erg duizelig geweest niet meer kunnen fietsen , lezen enz. Echt goed ziek er van. De ha had het over spanningen en had daar een hele goede verklaring/uitleg bij. De uitleg was kennelijk zo aannemelijk dat hij het direct aannam. En mijn broer kennende is hij echt dan niet met een vaag verhaaltje af gescheept. Maar goed ik weet natuurlijk niet precies zijn klachten.

Ik zou ff naar de dokter gaan hoor. Al is het maar ter geruststelling. Als jij aan geeft niet te veel poespas te willen zal hij je toch niet direct door te sturen en een hele medische rompslomp op je af sturen mocht het niet echt nodig zijn.

Beterschap!

Lies

Lies

30-09-2008 om 13:47

Na een serieuze griep

heb ik dat ook gedurende 3 weken gehad. Zelfs in mijn bed duizelde alles rondom mij. Er zijn verschillende onderzoeken gebeurd, tot een hersenscan toe, maar het leverde allemaal niets op. Het was een gevolgd van de griep en na 3 weken is het stilaan gebeterd. Was wel een helse tijd, want ik bleef gewoon gaan werken (was kapot na 6 uur lesgeven) en met de auto rijden (waarschijnlijk niet zo verantwoord, maar ja).
Als je er niet gerust op bent, toch maar even langs de dokter gaan, maar het kan dus net zo goed niets te betekenen hebben, is wel behoorlijk vervelend.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

30-09-2008 om 13:57

Updateje

Bedankt voor de reacties! Ik heb nu nergens meer last van (gelukkig). Zelf gooi ik het toch op behoorlijk onder druk staan; heb daardoor meerdere spanningsklachten als prikkelbare darm en verhoogde oogdruk en stress doet rare dingen met je lichaam Het is jammer dat er geen pilletje bestaat voor stress

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.