Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

m@ss

m@ss

19-05-2010 om 13:30

Overactieve blaas

Wie heeft dat ook een overactieve blaas?
Kan met tijden goed gaan, maar opeens,....

groetjes Mass

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

21-05-2010 om 19:31

Nou......wat dan?

kUN JE HET NIET OPHOUDEN OF PRODUCEERT JE BLAAs gewoon veel?

Er zijn medicijnen voor

dus ik zou overleggen met je HA (of doorverwijzen naar een uroloog) meestal kunnen medicijnen de klachten aardig onder de duim krijgen

m@ss

m@ss

21-05-2010 om 20:36

Hoi

Ik dacht eerst dat mijn blaas veel produceerde, was al getest op bloed en urine of er iets mis was.
Daarbij moet ik gewoon vaak,...ieder uur of meer.

Maar heb van de week medicijnen gehad en komt mijn blas tot rust en ik dus ook. Wat een verademing zeg! Ik kan het weer ophouden en dus ook de avondvierdaagse gelopen. Maar ja kreeg voor 10 dagen deze tabletten en ben best bang dat het hierna weer terug komt. Het is namelijk niet de 1e keer. Dus was benieuwd wie heeft er ervaring mee.

bedankt

Vesicare?

hoi Mass, meestal krijg je voor de eerste 2 weken medicijnen mee omdat je dan kunt kijken of je het verdraagt.
Ik kan me voorstellen dat je ze gewoon in huis wilt hebben voor het geval dat..

Is er ook uitgezocht hoe je aan je klachten komt (wat de oorzaak is?) anders zou ik echt een consult bij de uroloog overwegen

m@ss

m@ss

22-05-2010 om 13:50

Mien

Ja idd vesicare heb ik gekregen.

Bij een overactieve blaas hoeft er geen reden te zijn heb ik begrepen dat kan opeens ontstaan en weer weggaan. Als de tabletten niet zouden aanslaan dan zou ik langs een uroloog gaan. Maar die test voornamelijk alleen wat de blaas inhoudt is met zijn testen. En of je een overloop blaas heb of urineretent bent. maar inmiddels kan ik weer om de 4 uur naar de wc, dus die suggesties vallen af. Maar ga toch om die tabletten vragen. Zeker voor de vakantie!!! 11 uur naar frankrijk... hahah

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.