Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

pabrroda

pabrroda

02-10-2011 om 11:02

Overal pijn

Hoi ik ben Brigit en ik zie het evne niet helemaal zitten. Ben bij neur en reumatoloog geweest en nog gaat het niet. Volgens de neuroloog ligt de pijn in mijn nek armen en hoorf aan mijn kaak, botox gestopten maar niks helpt. Volgens de reumatoloog heb ik artrose, en volgens de doter ben ik lichtelijk overspannen en heb ik de spieren allemaal vast zitten in mijn nek enschouders. Maar onder tussen verrek ik wel van de pijn. Mijn armen willen niet meer heb flinke koppijn zware medicijnen hier na kan ik alleen nog maar morfine in gaan nemen. Op mijn werk zijn ze lastig. Heb me vorige week zondag ziek gemeld en heb maandag moeten bellen dinsdag moeten bellen woensdag belde mijn baas zelf, donderdag belde arboarts. En nu de klap op de vuurpijl vrijdag belde mijn baas of ik kan komen werken wan ter had zich iemand ziek gemeld. Ik mag niet eens auto rijden en geen machine's gebruiken ik werk in een slagerij. Ik ben zo moe dat ik eigenlijk alleen nog maar wil slapen. Maar ik heb ook 2 kinderen en een werkende man. Mijn schoonouders heb ik niks aan en mijn ouders zijn al aardig op leeftijd. Ik weet het niet meer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

02-10-2011 om 16:20

Terug naar de huisarts

Ga naar je huisarts, en laat hem het machtswoord spreken -zeker tov de bedrijfsarts, maar ook tov je man.

Guinevere

Guinevere

02-10-2011 om 20:41

Idd terug naar huisarts

Ik zou ook weer terug naar de huisarts gaan. En ga naar een fysiotherapeut!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.