Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

niemie

niemie

13-11-2008 om 14:28

Overtijd maar niet zwanger

Ik ben nu al ruim een week overtijd maar ik ben niet zwanger. Mijn man is ruim twee jaar geleden gesteriliseerd, maar omdat wonderen de wereld niet uit zijn heb ik gisteren toch een zwangerschapstest gedaan. Die was negatief. Nu heb ik de laatste tijd wel last gehad van nachtzweten, maar dat is nu weer minder geworden gelukkig. Ook heb ik vaak last van hartkloppingen, maar dat heb ik wel vaker met vlagen. Dat is vroeger ook onderzocht en daar is niets uitgekomen. Normaal is mijn cyclus heel regelmatig. Zou ik hier nu mee naar de huisarts moeten gaan of zal ik even afwachten of ik binnenkort toch ongesteld word en dan de volgende cyclus afwachten wat er dan gebeurd? Ik ben trouwens bijna 35 jaar, dus ik ga er ook niet meteen van uit dat dit de overgang is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

14-11-2008 om 21:38

Duurde bij mij twee keer tien dagen

maar die tweede straap stond er toen toch. Nou waren wij actief bezig dus bij jou zal het wel niet... maar wilde je deze ervaring toch even meegeven...

Mijk

niemie

niemie

15-11-2008 om 11:32

2 keer

Ik heb 2 kinderen en bij beiden was de zwangerschapstest binnen een week super positief Maar toen voelde ik me ook echt zwanger (lees superberoerd, ben beide keren opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens overmatig veel spugen en daardoor uitdroging). Nu voel ik me ook niet zwanger ofzo. Ik wacht nog maar even af...

Bekend

Hoi Niemie,
Ik heb in 2006 ruim een half jaar moeten wachten op een menstruatie! Ik was daarvoor altijd redelijk regelmatig ongesteld, zo om de 5 weken. Maar toen ineens hield het op! Tig zwangerschapstesten gedaan, allemaal negatief. Huisarts geweest, die heeft me uiteindelijk bloed laten prikken om te checken op overgang. Hier kwam niks uit (gelukkig want ik ben nog maar 31!). Even niks gedaan, afgewacht of het toch op gang kwam. Niet dus. Na ruim 5 maanden geen menstruatie te hebben gehad kreeg ik een verwijzing naar de gynaecoloog. Afspraak gemaakt en toen.... ineens... werd ik ongesteld! Geen idee waar het aan heeft gelegen, huisarts begrijpt er ook niks van. Sinds die tijd weer regelmatig, nu om de 4 weken. Zwanger & bevallen van nummer 2 en ook na de bevalling weer een regelmatige cyclus gehouden. Raar he?!

Jacoline29

Jacoline29

16-11-2008 om 10:19

Errug bekend voor mij

Ik heb het ook nog steeds, altijd precies op tijd geweest,mooie cyclus van 29/31.Na de geboorte van mijn jongste nu ruim 2 jaar terug,heeft mijn man zich ook laten steriliseren.Na inlevering voor onderzoek was er ook niks meer aanwezig.Iedere maand ben ik te laat,ook soms meer dan een week,vond het in het begin ook erg eng, het zou toch niet....Nu na 2 jaar kan ik het iets meer loslaten dat mijn cyclus onregelmatig is.Ik ben overigs 33.

niemie

niemie

18-11-2008 om 14:30

He,he

Ben vanochtend eindelijk ongesteld geworden. Toch 12 dagen overtijd. Ik hoop dat het de volgende keer weer gewoon op tijd is. Mocht het blijven rommelen de komende maanden dan ga ik toch maar eens naar de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.