Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

An.

An.

23-12-2012 om 17:37

Partner wordt niet wakker na operatie aan hersenen

Mijn partner had een hersentumor. Goed operabel. Geen uitzaaiingen. Eruit halen en verder gaan. Maar een uur voor de operatie werd hij niet lekker en kreeg een epileptische aanval. Hij ging dus met spoed naar de OK. Operatie uitgevoerd, ging goed. Maar hij is nog niet weer wakker geweest. (Afgelopen maandag geopereerd.) Nog eens op woensdag geopereerd vanwege toename van druk in zijn hoofd. Weer geslaagd maar nóg niet wakker. Hij wordt in slaap gehouden. Soms halen ze die medicatie eraf en testen ze hem. Hij reageert wel op pijnprikkels maar eigenlijk minimaal. Is er hier iemand die mij nu gaat vertellen dat hij écht wakker wordt en dat hij écht weer beter wordt? Please...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

23-12-2012 om 17:58

Wat erg! Sterkte klinkt zo weinig voor zoiets. Wat zenuwslopend nu voor jou!

Vic

Vic

23-12-2012 om 17:59

Jeetje

Dat is erg. Wat zeggen de artsen ervan?
Ik hoop dat hij snel weer wakker wordt en goed herstelt. Het kan wel. Mijn moeder is ooit drie weken 'weg' geweest en weer bijgekomen.
Sterkte!

Oh an

Wat een nare situatie, heel veel sterkte !

Ely

Ely

23-12-2012 om 18:10

O an

Wat een vreselijke situatie, heel veel sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fianna

Fianna

23-12-2012 om 18:15

Oh an

wat afschuwelijk voor je.... ik heb geen idee hoe dit gaat verlopen maar leef met je mee.

wat erg,ik duim hier heel erg voor snel herstel!!

Ik kan je helaas niets toezeggen, maar wens jullie wel HEEL VEEL sterkte!

Pham

Mama_Lynn

Mama_Lynn

23-12-2012 om 19:27

Sterkte

Wat verschrikkelijk. Ook van mij heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat hij wakker wordt en goed zal herstellen.

Lynn

Wat zou ik graag jouw situatie willen veranderen....

Helaas, ik heb geen ervaring, ik zou willen dat ik je vraag bevestigend kon beantwoorden. Konden we maar in die glazen bol kijken....

Ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je partner er ondanks alles goed doorheen komt en snel weer wakker wordt!

{{{{virtuele knuffel}}}}

Fiorucci

Fiorucci

23-12-2012 om 20:31

Ach

Ik wens jullie sterkte en duim mee voor een goede afloop, een knuffel voor jou!!

krin

krin

23-12-2012 om 21:04

Jemig

Wat naar, die onzekerheid. Ik duim ook mee.

Sterkte

an, wat een afschuwelijke onzekerheid!! Ik hoop op herstel, met hersenen kan t wel even duren, wat zeggen de neurologen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Morgan

Morgan

23-12-2012 om 22:11

Zegt niets

Wat een wanhoop.
Ik kan me zo voorstellen dat je goed nieuws horen wil. Dat je hier verhalen lezen wil van soortgelijke situaties waarin het helemaal goed afliep. En ze zullen er vast zijn. En er zullen ook vast verhalen zijn met een minder goed verloop.

En zoals je natuurlijk wel weet; het zegt helemaal niets over hoe het met jouw man gaat verlopen. Daarom geen ervaringsverhaal maar alleen maar heel veel medeleven. Ik ben met je begaan en leef met je mee. En ik hoop zo voor jullie samen dat het goed mag gaan.

Sjansje

Sjansje

23-12-2012 om 22:31

Ook ik kan je niet troosten met een opbeurend verhaal, maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen.

Mamvantwee

Mamvantwee

23-12-2012 om 23:40

Poeh

Wat een rottijd maak je mee. En maar wachten en hopen. Ik leef met je mee. Ik ga uit van het goede, dat het even duurt misschien, maar gewoon in orde komt. Knuffel.

groet, Mamvantwee

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2012 om 01:29

Ach ach

wat erg voor je! Ik neem aan dat de artsen wel iets hebben losgelaten over wat ze denken?
Wordt jij wel opgevangen door familie of vrienden? Kun je je kind of kinderen ergens onderbrengen? Ik heb dit jaar helaas mogen ervaren hoe je leven van slag raakt doordat je min of meer in het ziekenhuis woont. Ik heb grote kinderen die zich wel redden en dat scheelt.
Heel veel sterkte en ik hoop hier snel te lezen dat hij weer bij bewustzijn is.

Biene M.

Biene M.

24-12-2012 om 17:41

Tussen vrees en hoop

Wat een zenuwslopende angstige situatie An, veel sterkte en ik hoop hard mee op een goede afloop.

merene

merene

24-12-2012 om 20:03

Wat verschrikkelijk. Ik wens je veel kracht toe.
Ik steek een kaarsje voor jou en je partner aan. Ik hoop dat hij snel wakker wordt.

An.

An.

25-12-2012 om 00:20 Topicstarter

Update

Dank voor jullie lieve berichten. Natuurlijk weet ik dat geen enkel verhaal hetzelfde is. Zelfs het verhaal van mijn man wijkt af van de standaarden. En tóch wil je strohalmen hebben, in de vorm van verhalen zoals die van Vic. Gewoon, omdat je niets anders hebt.
Mijn kinderen redden zich op zich wel. Toch is mijn moeder er nu 's middags voor wat gezelligheid. Ik heb gewoon te weinig over.
Geen neuroloog gesproken, wel zaalarts van de IC. Geen nieuws helaas, tenzij iets van een heel milde verbetering. Deed hij zijn ogen maar open. Had ik maar een glazen bol. Waren er maar meer mensen die iets déden, in plaats van alleen zeggen "als ik iets voor je kan doen, moet je het zeggen". Want zelfs iets vragen, kost teveel moeite. En zo modderen we door...

Biene M.

Biene M.

25-12-2012 om 07:57

Ach an

Wat een narigheid, nogmaals sterkte.

Lieve an

mijn man heeft zo moeten wachten of ik weer wakker zou worden na de operaties na mijn hersenbloeding, je ziet; ik ben er gewoon weer (nog)!!!

Uit zijn verhalen weet ik hoe slopend zoiets is. Hij had een vriend die bij hem kwam zitten 'wachten', inderdaad, ongevraagd. Heb je iemand die her en der een hint (of wellicht zelfs minder subtiel) kan achterlaten? Inzetten, hoor! Iemand die mee-eet, boodschappen doet, met de kinderen naar de kerk gaat, wat dan ook?

Ik wens je heel veel sterkte en geloof in de goede afloop! We branden een kaars voor jullie!

Jons

May

May

25-12-2012 om 12:13

Heel veel sterkte

Ik brand een kaarsje voor je man...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

25-12-2012 om 13:50

Zo virtueel kan ik niets voor je doen, maar ik hoop toch echt dat jullie omgeving wat meer in actie komt! Lief van je moeder dat ze zich om de kinderen ontfermd, natuurlijk kan jij nu niet 'gezellig' doen!
Een kaarsje voor jullie, in de hoop dat hij gauw ontwaakt en goed hersteld!

tonny

tonny

25-12-2012 om 13:54

Mensen activeren

Het is voor jou een onwezenlijke situatie, voor je familie/vrienden ook. Je hebt gelijk, je hebt niks aan mensen die zeggen 'bel me als ik iets kan doen' maar misschien is het toch een idee een rondzendmail te doen naar mensen van wie je wat praktische hulp verwacht - of vraag een goede vriendin of zus die taak op zich te nemen. Jullie zitten in een heel verdrietige impasse.

Hopelijk gaat je man zich herstellen, was er hier maar iemand die het alvast wist - juist deze onzekerheid is zo ellendig.

evy

evy

25-12-2012 om 15:09

Mijn broer

Mijn broer is na een auto ongeluk in coma geraakt.
Hij werd wakker na 12 dagen. Het gaat nu goed met hem, moet wel veel opschrijven om het niet te vergeten.
Heel veel sterkte,
Evy

Sterkte

wat een verdrietig verhaal. Mijn ervaring is dat zoiets tijd nodig heeft. Deze dagen zijn een crime; zoveel onzekerheid en weinig strohalm. Vaak heb ik ook wel eens in zo'n situatie gedacht van waarom. Op een dag krijg je antwoord.

Vic

Vic

25-12-2012 om 17:48

Onzekerheid

Wat vreselijk om zo de kerstdagen te moeten doormaken. Ik kan me nog wel herinneren dat de onzekerheid het ergste was, helemaal omdat ook de artsen geen enkele voorspelling wilden geven over hoe het zou aflopen. Ik heb me ook rot geërgerd aan de neuroloog die zei dat de operatie goed geslaagd was (m.a.w. hij had niets fout gedaan).
Hebben jullie al een gesprek aangevraagd met de chirurg/neuroloog?
Je moet wel hoop houden. De hersenen zijn een complex orgaan en als er in 'gerommeld' wordt, kan het even duren voor alles weer naar behoren functioneert.

Hanny61

Hanny61

26-12-2012 om 11:21

Wat erg!

Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt. Heel veel sterkte.

Chopper

Chopper

26-12-2012 om 18:55

Een hele grote knuffel

Ik hoop, duim, bid, smeek met je mee... Hij moet wakker worden!

judiths mama

judiths mama

26-12-2012 om 22:21

Wat een onzekerheid

Ik hoop dat hij heel gauw wakker wordt.
Wat een vreselijke situatie voor jou en je gezin.

Knuffel, Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.