Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Monique

Monique

10-10-2009 om 16:25

Pavlik bandage probleem

Onze meid (3mnd) is geboren met een luxatie van haar knie, dit is een zeldzame aandoening en ik heb ondertussen de hoop opgegeven om lotgenoten te vinden.

Maar nu zit zij in een Pavlik bandage en dat is goed gegaan tot een week terug, ze is namelijk zo sterk geworden dat ze haar beentjes ondanks de pavlik bandage volledig kan strekken en vervolgens de onderkant van de bandage om haar enkeltje heeft hangen. de leren riempjes zitten ook vrij strak, het lijkt nu wel alsof ze door het wilde bewegen striemen op haar bovenbenen heeft.

nu moeten we 28 oktober voor controle komen, maar ik ga sowieso de revalidatie arts maandag opbellen om te vragen of hij naar de bandage kan kijken, maar wie heeft er hier ook problemen (gehad) met het lostrappen van deze bandage?

groetjes

Monique

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

10-10-2009 om 17:41

Hyves

Hoi Monique,

Ik ging even googlen want ik wist niet wat een pavlik bandage was, en vond een hyves pagina van kinderen die de pavlik bandage dragen. Grote kans dat je daar veel tips kunt vinden en ook vragen kunt stellen. Dit is de pagina: http://heupdysplasie-luxatie.hyves.nl/

Succes,
Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.