Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ellen

Ellen

27-10-2011 om 00:34

Pfff ben altijd zo alert en kom thuis en dochtertje 1 jaar zwarte tong van stift!

Jullie raden het al,ik was mijn zoontje naar de training aan het brengen en had van tevoren gezegd stiften enz opruimen voor je kleine zusje,dit was gebeurd,had hem zelfs geholpen manlief was thuis met onze dochter die met lego aan het spelen was,kom ik terug en zie ik dat dochtertjes mond wat zwart is en kijk erin tongook zwart,ik in paniek en let jij niet op enz. want er lag een zwarte stift op de grond met een blaadje waar dochter op had getekend en dus niet op had geruimd,manlief zei ze is steeds bij mij geweest,dus dat moet ze voor jij ging al hebben gedaan,ik boos en zei dus niet!
Ik begrijp dat als je meerdere kinderen hebt dat er dan vaker wat rondslingerd,maar maak me nu al de hele dag zorgen of zo'n viltstift van Hemamerk schadelijk is voor de gezondheid,zucht en wie weet hoelang ze het in de mond heeft gehad of hoeveel ze binnenheeft gekregen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prakje

Prakje

27-10-2011 om 07:02

Niks aan de hand

Ik zou er niet van in de stress schieten, zoals we hier altijd roepen "is goed voor de afweer". Kinderen kunnen best wat hebben hoor

grt Prakje

Niet giftig

Mijn zoon heeft ooit ook iets binnengekregen waar ik me zorgen om heb gemaakt. Ik begrijp je onrust.Het was toen iets van het Kruidvat en ik heb het filiaal gebelt. Kreeg keurig antwoord van de medewerker die zijn drogistendiploma op zak had.Het ging toen om een flesje baby haarlotion.
Ik heb even voor je gekeken of er info was op internet.
Stiften-Hema-giftig.
Dit gaf als resultaat dat de stiften van de hema niet giftig zijn en uitwasbaar. Ze gebruiken het zelfs in hun reclame, de stiften zijn veilig voor kinderen.
Ben je een beetje gerustgesteld?
Zal er fraai uitzien die zwarte mond...

dc

dc

27-10-2011 om 10:01

Gelukkig

Niet giftig. En al ben je nog zo alert, zulke dingen gebeuren gewoon wel eens. Verder je niet te druk over maken hoor.

Fianna

Fianna

27-10-2011 om 13:47

Niet druk om maken

Al mijn kinderen hebben tongen in zo ongeveer alle kleuren van de regenboog gehad. Niks aan de hand hoor!

Ach ja

Komt wel goed! Zou mij niets verbazen als klein broertje wel eens een hele stift heeft doorgeslikt bij wijze van spreken!

verstuurd per ipod

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.