Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Caro

Caro

15-12-2008 om 17:55

Pijn in bil

Ik heb een gek "zwangerschapskwaaltje": ben 20 weken zwanger en als ik op mijn werk opeens opsta en snel wegloop steekt het enorm middenin mijn bil (meest links, soms allebei). Gaat weer over als ik stop, heel langzaam loop..

Wie weet wat dit is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

15-12-2008 om 18:52

Kan....

Dat zou Ischias kunnen zijn,vraag eens aan je huisarts?Ik had hier ook altijd veel last van tijdens mijn zwangerschappen.
Groetjes,Bastet

Ik ook

En bij mij was het ook zwangerschapsischias. Kon op een gegeven moment in veel houdingen niet meer goed zitten. Ging over na de bevalling.
Groet,
Anneque

Absoluut ischias.

Even in de gaten houden, dit kan na de bevalling ook nog even aanblijven. Anders contact opnemen met osteopaat of fysio, om de klachten te verminderen.

Linda

sw4

sw4

16-12-2008 om 10:23

Ook

ik heb het ook bij beide zwangerschappen gehad. Was vooral 's nachts als ik moest plassen een vermakelijk gezicht denk ik Het is ook na de bevallingen weer spontaan overgegaan.

Goh

nooit geweten dat ik dan ook ischias heb gehad bij mijn drie zwangerschappen. Ik vond het vooral een erg vervelend kwaaltje dat gelukkig direct na de geboortes over was.

Djem

Djem

17-12-2008 om 09:38

Ischias

Ik denk ook ischias hoor. Dit kreeg ik bij mijn tweede zwangerschap. Mijn zoontje is nu anderhalf en ik heb er nog steeds last van. Soms geen last, soms heel veel last zodat ik bijna niet kan lopen. Mijn fysio raadt aan om veel te sporten. En bij mij helpt dit ook echt.
Succes!

Djem

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.