Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Carla67

Carla67

29-07-2010 om 15:19

Power balance bandje (wk-bandje)

Goedemiddag,

Ongeacht of het nu werkt of niet, ik zou toch graag een power balance bandje willen aanschaffen. Meer onder het mom van 'baat het niet, dan schaadt het niet' en zo met mijn onstabiele knie kan ik ook niet verder.

ik heb al gekeken op google, maar daar is hij uitverkocht in de online webshop. En er wordt gewaarschuwd voor namaak.

Iemand een idee waar ik ze kan kopen online?

Bedankt, groetjes,
Carla

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fatima

Fatima

29-07-2010 om 15:50

Onstabiele knie?

Met een onstabiele knie ga ik naar de arts of naar de fysiotherapeut en ik weet 100% zeker dat voetballers dat ook doen ipv daarvoor een bandje te nemen.

Carla67

Carla67

29-07-2010 om 16:05

Fatima

Hoi,

Na vele bezoeken aan de fysiotherapeut, bezoeken aan chirurgen en orthopeed. Diverse operaties en de mededeling 'hier zul je mee moeten leren leven', pak je eigenlijk alles aan wat ook maar enigzins zou kunnen helpen.

Groetjes

Fatima

Fatima

29-07-2010 om 20:14

jij denkt dat als de artsen en fysiotherapeuten er niets meer mee kunnen een polsbandje zou helpen?

Carla67

Carla67

29-07-2010 om 20:24

Sorry...

ik stel gewoon een simpele vraag omdat ik daarvoor mijn redenen heb.
Het lijkt me toch niet dat ik me hier moet gaan verdedigen om zo'n bandje aan te schaffen?

Bedankt voor je steun.

Groet, Carla

Misschien hier te koop?

Ik weet niet of niet de echte zijn, maar volgens mij wel:
http://www.yourpowerbalance.nl/

Ook kun je op de officiele site rechts onderaan op postcode zoeken naar een verkoper bij jouw in de buurt. Misschien verkopen die ook online?

Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat als iemand gewoon vraagt waar een bepaald product te koop is, dat diegene dan verantwoording moet afleggen over het waarom van deze keuze.

Ze vraagt niet of om ervaringen, of het helpt of om meningen, maar gewoon waar iets te koop zou zijn...
En daar zal ze wel haar redenen voor hebben.

Pluk53

Pluk53

30-07-2010 om 10:23

Wenli, carla67

het staat ieder vrij om eigen geld aan onzin-producten uit te geven.
Carla, het enige wat ik in mijn kennissenkring hoor wat werkt: zorgen dat je spieren sterk genoeg zijn om de zaak in evenwicht te houden, en zorgen dat je zo min mogelijk overgewicht hebt.

Pluk53

Pluk53

30-07-2010 om 11:46

Lol2

Carla meldt in haar posting: "En er wordt gewaarschuwd voor namaak"
Grote vraag: hoe onderscheid je een placebo van een namaak-placebo ). Ik zou gaan voor de band met de mooiste kleurtjes. Heb je nog iets leuks voor je geld. En waar is de "biostabil" trouwens gebleven? Is Tineke met pensioen van haar aandeel in die zwendel?

Pelle en pluk53

Tuurlijk staat het iedereen vrij om te waarschuwen tegen "onzin-artikelen". De vraag is alleen of dat nodig is.
Wat voor jullie een onzin-artikel is, hoeft voor een ander niet ook zo te zijn.
Goed, ik zou er mijn geld ook niet aan uitgeven, maar dat doet denk ik niet ter zake, als iemand al besloten heeft iets aan te schaffen en gewoon simpel vraagt waar zoiets te koop zal zijn.
Welke toegevoegde waarde heeft het dan als ik mijn mening daarover ga spuien, behalve dat degene die de vraag stelt zich niet serieus genomen voelt?
Het zou wat anders zijn als er meningen/ervaringen werden gevraagd...
Maar nogmaals, natuurlijk staat het jullie vrij iemand te waarschuwen.

Pluk53

Pluk53

30-07-2010 om 12:09

Wenli (ot)

"Tuurlijk staat het iedereen vrij om te waarschuwen tegen "onzin-artikelen". De vraag is alleen of dat nodig is" Ja, dat is nodig. Als mensen misleid worden moet je ze waarschuwen. Daarna mogen ze, met de waarschuwing op zak, zelf beslissen wat ze doen.

"Wat voor jullie een onzin-artikel is, hoeft voor een ander niet ook zo te zijn" Klopt helemaal. Maar dit product is voor een instabiele knie voor iedereen onzin

"Goed, ik zou er mijn geld ook niet aan uitgeven, maar dat doet denk ik niet ter zake, als iemand al besloten heeft iets aan te schaffen en gewoon simpel vraagt waar zoiets te koop zal zijn" Prima, maar dan wel met de juiste achtergrond-informatie

"Welke toegevoegde waarde heeft het dan als ik mijn mening daarover ga spuien, behalve dat degene die de vraag stelt zich niet serieus genomen voelt? " Ik neem Carla juist heel serieus. Daarom waarschuw ik haar .

Pluk53 (ot)

Goed, maar ze schreef toch al in haar eerste posting, dat "ongeacht het werkt of niet" en "meer onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet", ze toch graag zo'n ding willen aanschaffen.
Ze had er al over gelezen op google, en had op basis daarvan al besloten tot aanschaf over te gaan.
Dus ik betwijfel of waarschuwen dan nog meer oplevert dan ergernis bij de poster....

Pluk53

Pluk53

30-07-2010 om 13:07

Wenli (ot)

misschien is de waarschuwing niet zozeer nuttig voor Carla, als wel voor naieve meelezers

Carla67

Carla67

30-07-2010 om 13:59

Reactie

Het gaat mij nog niet eens zo zeer om de waarschuwingen die worden gegeven, alhoewel ik daar ook niet op zit te wachten, maar meer de manier waarop.

De reactie van Fatima 'Met een onstabiele knie ga ik naar de arts of naar de fysiotherapeut en ik weet 100% zeker dat voetballers dat ook doen ipv daarvoor een bandje te nemen' alsof ik een type zou zijn die eerst een bandje aanschaft alvorens naar de dokter te gaan.
Dit is duidelijk een cynisch denigrerende opmerking en geen waarschuwing, vind ik.

Ik vond het niet nodig om mijn hele voorgeschiedenis te beschrijven. Maar kan me wel voorstellen dat mensen er naar vragen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het meer onder het mom doe van 'baat het niet dan schaadt het niet'. Nog nodig om te vertellen dat ik het hier met mijn arts over gehad heb en hij zelfs zei "ik zou het ook proberen"? Want inderdaad mijn spieren worden elke dag getraind op een spinningfiets en ook heb ik geen overgewicht. Alles gedaan wat er kan worden gedaan, zodat zelfs artsen met hun rug tegen de muur staan. Het gaat er nu om om de juiste balans te vinden, zodat ik beter kan lopen en dat lukt hen ook niet.

Ben totaal geen type die op Jomanda los gaat of iets dergelijks, maar als het halve Nederlands elftal, renners in de Tour de France en tennissers er in geloven, misschien werkt het dan bij mij ook wel. En och voor zo'n 35 euro wil ik dat wel proberen. Het is tenslotte mijn eigen geld en eigen weloverwogen beslissing. Er zit niks achter deze beslissing, ik ga niet met wierookstokjes rond mijn knie of iets dergelijks. Maar gewoon de simpele vraag waar ik deze zou kunnen kopen omdat ze overal uitverkocht zijn.

Met dank aan de reacties van Wenli en jullie waarschuwingen voor de andere mensen die meelezen. Ik ga hem bestellen op de site van Wenli.

Groetjes,
Carla

Pluk53

Pluk53

30-07-2010 om 15:19

Carla

maar je hebt toch wel een leuk kleurtje uitgekozen, hoop ik .

Carla67

Carla67

30-07-2010 om 15:21

Pluk

Tuurlijk, moet natuurlijk wel bij mijn outfit passen

fysio

fysio

30-07-2010 om 21:31

Carla

Ik zou je aanraden eens langs een osteopaat te gaan. Misschien kan die iets voor je betekenen. Helaas voor sommige mensen ook erg alternatief, maar ik heb hele goede resultaten gezien bij mensen waarvan de arts en/of fysio niet meer weet wat hij er mee aan moet.

Ik neem aan dat je niet alleen op de spinningfiets hebt getraind, maar ook krachttraining, coördinatie/ stabiliteitsoefeningen etc.?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.