Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Quantum touch

Hoi allemaal,
Wie heeft er ervaring met quantum touch? (Zowel positief als negatief) Van wat ik tot nu toe op internet heb gevonden ziet het er positief uit, maar ik vind het toch prettig om ervaringen van anderen te horen/lezen.
A.u.b. trouwens geen meningen gevraagd, maar echt alleen ervaringen!!

Groetjes,
Mirjam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

19-12-2008 om 14:41

Ook nieuwsgierig

Hi Miriam, op welke sites heb je positieve zaken gelezen?

Quantum touch?

wat is dat?

Mirjam

Mirjam

19-12-2008 om 20:43 Topicstarter

Jahaaa.....

Ik heb er op gegoogeld en vervolgens wat sites bekeken, maar welke dat nou precies waren........ oh wacht, even op geschiedenis klikken... weet niet meer welke sites nou echt wat opstond, maar deze ben ik op geweest:
qi-world.nl
q-thea.nl
qtouch.nl
qtouchbreda.nl
quantumtouch.com
Het was meer om me zelf een beeld te geven wat het nou inhoudt.

Groetjes,
Mirjam

Nasha the first

Nasha the first

19-12-2008 om 21:10

Alterneutig dus...

lijkt me duidelijk....

Tihama

Tihama

19-12-2008 om 23:44

Andere site die ook met de letter q begint

Moest ik spontaan aan denken
www.quackwatch.org

Ik heb daar heel goede ervaringen mee.

Tihama

Geen meningen gevraagd, alleen ervaringen...

Hè ja, schuif vooral de meningen van mensen, die eerst nadenken voor dat ze aan iets beginnen opzij met de smoes dat ze er toch geen ervaring mee hebben.

Ik heb nog een aanbieding van iemand uit Zimbabwe die mijn stereoinstallatie wil kopen en of dat ook met creditcard kan. Ik heb nog een mailtje ontvangen dat ik de hoofdprijs in een loterij heb gewonnen, waarvan ik niet eens wist dat ik er aan mee deed en of ik maar even mijn rekeningnummer wil geven zodat ze dat kunnen storten. Een bankdirekteur uit China schrijft me dat hij met een niet geclaimde ervenis zit en of ik maar even mijn persoolijke gegevens wil geven dan kunnen we die samen delen. Of die nieuwe drug waar een kennis het laatst over had waardoor je veel minder slaap nodig had, lekkerder in je vel zat, maar verder niet verslaafd of andere gezondheidsnadelen had, dat leek me ook wel wat. En mij dochter had nog een kettingbrief waarbij ze met slechts 100 euro binnen 3 maanden steenrijk zou worden. De kennis van de vriend van een cliënt van mijn man wist nog een goede investering die zeker 25% zal opbrengen, als we het geld niet haden konden we het wel lenen want de rente die we zouden krijgen is toch 3 keer zo hoog als de rente die we zouden moeten betalen.
Het klinkt namelijk allemaal erg positief, maar ik zou het toch prettig vinden om positieve of negatieve ervaringen van anderen te lezen. Alleen ervaringen hoor, geen meningen. Degenen die het niet geprobeerd hebben kunnen het toch niet beoordelen, toch? Of mis ik ergens iets?
Groetjes Jessica

Mirjam

Mirjam

22-12-2008 om 09:00 Topicstarter

Nasha en jessica e.a.

Opmerkelijk..... juist dit soort reacties wilde ik vermijden, want die kan ik zelf ook wel bedenken. Maar blijkbaar zijn er toch altijd mensen die niks beters te doen hebben en hun frustraties te pas en te onpas overal willen spuien. Helaas valt me dat wel vaker op op dit forum. Ik heb al eerder een vraag gesteld en geen antwoord gekregen alleen een hoop kritiek. Erg jammer. En erg respectloos. En voor mij helaas alweer een bevestiging dat ik het hier niet hoef te zoeken. Hoe leuk, gezellig en nuttig dit forum in de begin tijd ook was.
Bij deze sluit ik (wat mijzelf betreft) dit topic. Misschien dat de beheerder het kan verwijderen? Want hier heeft niemand wat aan.

Groetjes,
Mirjam

Ervaringen

Mijn ervaring is nou juist dat als er ervaringen zijn, die ook wel worden gemeld. Er zijn aardig wat liefhebbers van alternatieve benaderingen op dit forum, en ik heb nog weinig van schroom gemerkt (daarna barst inderdaad de discussie los, ja).

Ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat er op dit forum gewoon geen mensen rondlopen die ervaring hebben met quantum touch.

Groeten,

Temet

Tinus_p

Tinus_p

22-12-2008 om 13:25

Ach ja

Mirjam:
"Opmerkelijk..... juist dit soort reacties wilde ik vermijden, want die kan ik zelf ook wel bedenken."
OK, dus je kunt ze zelf bedenken. Maar waraom trek je je er dan niets van aan. Jessicah heeft natuurlijk wel een belangrijk punt te pakken, namelijk dat je ook zonder ervaringen soms kunt bedenken dat iets niet klopt.

Verder; er zijn maar weinig mensen zo moedig om hun _negatieve_ ervaringen te melden. Er is 1 bekende forumster die dat wel eens heeft gedaan...

Mirjam:
"Maar blijkbaar zijn er toch altijd mensen die niks beters te doen hebben en hun frustraties te pas en te onpas overal willen spuien. Helaas valt me dat wel vaker op op dit forum. Ik heb al eerder een vraag gesteld en geen antwoord gekregen alleen een hoop kritiek."
Nouja, het nuttige van dit forum is, dat je ook wel eens iets leest van iemand die je niet naar de mond prata, maar die eerlijk is.

Nasha the first

Nasha the first

22-12-2008 om 23:29

Geen mening

slechts een conclusie....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.