Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bobby-ann

bobby-ann

27-08-2009 om 10:52

Rare menstruatie

De laatste maand of 4/5 heb ik een afwijkende menstruatie. Eerst komt mijn menstruatie die een dag of 6 duurt, wat normaal is voor mij, dan 2 dagen geen bloed maar wel heel veel waterige heldere afscheiding en dan weer 2 dagen helderrood bloedverlies. Vroeger was dat nooit zo bij mij, dan was ik gewoon 6 of 7 dagen ongesteld en dan was het ook echt afgelopen. Ik las hier een keer over valse start bij een menstruatie, dat vrouwen eerst een beetje bloed verliezen vervolgens een paar dagen niks en dan komt de echte menstruatie, maar bij mij is het dus precies andersom. Twee dagen na mijn menstruatie verlies ik weer opnieuw een beetje bloed. Net alsof het nog niet echt was afgelopen. Verder heb ik geen tussentijds boedverlies. Ik ben 39 en gebruik niet de pil of andere hormonen. Wie herkent dit of kan mij er meer over vertellen?
ps natuurlijk kan ik ook even naar de huisarts gaan maar dan ben ik kortgeleden al een paar keer geweest met klachten die niks bleken te zijn en ik wil daar niet bekent staan als hypochonder

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

27-08-2009 om 11:04

Misschien begin overgang

Kan het zijn dat je misschien vroeg de overgang in gaat?
Als je het niet vertrouwd,gewoon naar de huisarts gaan,ik heb me ook hypochonder gevonden betreft mezelf en kids,maar heb uiteindelijk wel mijn doorverwijzing gehad en daaruit bleek wel degelijk iets aan de hand te zijn.Details zal ik je besparen,maar het kwam er op neer dat zoonlief een verstopping had vlgns huisarts,bleek een zeer moeilijk vindbare parasiet te zijn en een lactose ophoping.

lampje

lampje

27-08-2009 om 19:53

Net zo

Bij mij gaat het precies zo, en ik ben 40. De huisarts vond het niet verontrustend, het is nu al twee jaar zo, dus ik ben er aan gewend en vind het ook niet verontrustend meer. Lastig is het wel, is die menstruatie over, moet je toch nog een paar dagen maandverband meeslepen.

Bastet

Bastet

28-08-2009 om 07:31

Nee hoor

Nou nee,ik zie het niet als DE overgang,meer als een langzame aanzet tot....en dat wil nog helemaal niet zeggen dat je dus nu in de overgang bent,hoor!Maar je lichaam verandert gewoon in de loop der jaren,ergens in de verte komt er een overgang,en dat merk je oa hier aan.
groetjes,bastet

Karin K.

Karin K.

28-08-2009 om 18:50

Blij

te lezen dat ik niet de enige ben met problemen. Ik heb de afgelopen maand 2,5 week bloed verloren. Ik ben zo slap als een vaatdoek. Ik kan heel slecht tegen de pil maar in het ziekenhuis waar we gelijk terecht konden schreven ze me 6 dagen vier pillen per dag voor om alles recht te trekken. Na twee dagen ben ik er mee gestopt. ik werd er zo beroerd van, misselijk, overgeven, nog moeier. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet doen. Een spiraaltje zie ik ook niet zo zitten daar ik zo slecht tegen hormonen kan. Heeft iemand ervaring met accupunctuur voor menstruatieproblemen?

Bastet

Bastet

29-08-2009 om 09:22

Karin

Ik heb wel ervaring met acupunctuur,maar niet voor jouw specifieke probleem.Mijn ervaringen zijn goed.
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.