Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tirza G.

Tirza G.

24-11-2008 om 22:53

Riagg-ervaring gezocht

Volgende week gaat de dochter van mijn vriendin op gesprek bij het Riagg in Rotterdam. Hier iemand die ervaring heeft met dat Riagg en de door hen aangeboden therapieen? Meiske is adolescent, die volledig vastloopt.

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Prima

Hier in het zuiden heeft men bij de RAIGG PRIMA, een programma van 8 sessies met bv een gedragsdeskundige waar je problemen van uiteenlopende aard kunt aandragen. Na 8 sessies kun je klaar zijn, of juist worden doorverwezen, of weer een nieuwe serie van 8 sessies aanvragen. Wij waren met onze lichte opvoedproblemen na 8 sessies helemaal tevreden, maar dat ligt dan ook weer aan de problemen die je wilt aanpakken, of het klikt met de persoon die je tegenover je hebt enz. Ik zou in ieder geval eens informeren hiernaar bij de RIAGG, het fijne vond ik vooral dat het zo laagdrempelig is en je dan in ieder geval een beginnetje maakt en vervolgens gericht verder kunt zoeken. Succes!

Tirza G.

Tirza G.

25-11-2008 om 16:48

Dank je clo

Het Riagg in R'dam biedt zelf allerlei cursussen en therapieen aan, daarom lijkt het zo'n goed idee om daar naar toe te gaan Maar ja maar ja maar ja, ik hoor (voor mijn vriendin) ook altijd graag wat verhalen uit de praktijk.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.