Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Roodgloeiend oor

Mijn zoontje heeft af en toe een knalrood en heetgloeiend oor. Het andere oor blijft normaal. Vreemd, waar zou dit door komen? Is dit herkenbaar voor iemand?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vivo

vivo

15-11-2011 om 19:26 Topicstarter

Nee, geen slaap

Hij is negen jaar, heeft veel energie en heeft zo'n oor onafhankelijk van of hij moe is of niet

toja

toja

15-11-2011 om 19:28

Zelf

Heb ik het ook wel eens. Geen idee waarvan het komt. Heb het wel meer in koudere periode volgens mij. En meestal ook 's avonds (zou het dan toch vermoeidheid zijn?)
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kastanjet

kastanjet

15-11-2011 om 19:46

Mijn broer en ik

Hebben dat aks we moe zijn. Ons 'gloeioor'. Maar vandaag was ik erg boos en verdrietig over iets om mijn werk en ik merkte dat ik ook met roodgloeiende oren rondliep.

Zelf

Ik had dat vorige week ineens. Grappig dat er nu een draadje over opduikt. Zag in de spiegel ineens dat ik éen knalrood oor had, en éen wit. Volstrekt onduidelijk waar het van kwam...

Groeten,

Temet

Ook............

Even zien, mijn vader heeft het (is kaal, valt goed op) mijn middelste broer,ikke (niet zo erg gelukkig) mijn oudste en jongste en broers zoon.
Wij hebben allemaal maar 1 oor. Knalrood, gloeiend. Mijn broer heeft het duidelijk en ook als hij moe is, maar ook als hij boos is, verdrietig, gespannen etc.etc.
Mijn oudste en boers zoon hebben het ook best erg, zoals broer dus.
Het kan ook nog komen door inspanning (bij sporten b.v.) of door kou (fietsen). Mijn jongste en ik en mijn vader hebben het alleen zo nu en dan....Toen jongste jonger was vaker, het lijkt nu wat minder te zijn.
Soms doet het me ook gewoon pijn. Gloeidende pijn, zoals je vingers bij opwarmen pijn kunnen doen.
Niks aan de hand....wij vinden het doodnormaal
Mijn vader is al 75 geworden met dat ene oor
groeten albana

Oudste spruit ook

Als onze oudste vroeger moe was kreeg hij ook bloedrood en warm oortje. Wij hoefden maar te vragen of hij moe was, en dan voelde hij vanzelf al aan zijn oortje
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.