Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Schommelend gevoel

hi all..
ik heb,als ik stil zit het gevoel alsof ik op een boot zit,en dus heen en weer gaat!dit gevoel heb ik ook als ik in mn bed ligt.
kan dit met mijn gehoor te maken hebben soms? want ik heb sinds 6 weken een buisje in mn linkeroor,maar moet voor controle terug komen,want ik hoor echt helemaal niets meer door dat oor.
en het gevoel hebben alsof je op een boot zit,is echt een rot gevoel.

herkenbaar voor iemand?

groetjes Nina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bacteriele infectie?

Het zou het kunnen dat je een ontsteking hebt opgelopen bij het plaatsen van het buisje. Misschien drukt er pus op het evenwichtsorgaan? Hoe voel je je verder? wel goed of misschien ook koortsig?

Groetjes, Zofia

nina1961

nina1961

17-04-2009 om 14:55 Topicstarter

Hi..

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest,want mn oor ging steeds meer pijn doen,huisarts heeft dus in mn oor gekeken,en het is een flinke ontsteking,daar kan dus ook dat schommelend gevoel vandaan komen.ik zit nu aan ee antibiotica-kuurtje
en verder heeft ze me naar de kno-arts gestuurd voor nader onderzoek.
die heb ik net gebeld voor een afspraak te maken..en jawel..op 12 juni kan ik pas terecht..
ik mag toch hopen dat ik voor die tijd al weer wat beter hoor..want zoals nu ben ik echt stokdoof aan de linkerkant.
ik heb verder geen koorts of zo..

groetjes Nina

Lys Lionne

Lys Lionne

17-04-2009 om 22:38

Ander ziekenhuis?

12 Juni???? Nou, dan zou ik toch proberen of ik in een ander ziekenhuis eerder aan de beurt zou zijn. Sommige ziekenhuizen hebben zelfs de wachtlijsten op hun site staan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.