Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Marleen

Marleen

04-04-2009 om 15:17

Spiraaltje wil er niet uit

Hoi,
Ik wilde gisteren mijn koperspiraaltje laten verwijderen bij het Rutgershuis, wil ie er niet uit! Ze heeft van alles geprobeerd, er kwamen allerhande tangen tevoorschijn, maar het wilde niet. Op de echo kon ze wel zien dat ie op zich goed zat, maar blijkbaar zat er een bocht in de baarmoeder, ze wist het ook niet precies en had dit in geen jaren meegemaakt. Nu moet ik dus naar het ziekenhuis waar het ding onder een roesje verwijderd moet worden. Iemand toevallig ervaring hiermee? Groetjes, Marleen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
domper

domper

04-04-2009 om 18:42

Niet met een roesje

maar gisteren mirena (draadjes kwijt)laten verwijderen in het ziekenhuis. Ik kreeg een prikje in de baarmoedermond. Gelukkig kon de gyn em er bij mij uithalen en en een kopespiraaltje plaatsen. Ik stond stijf van de zenuwen maar het deed uiteindelijk geen centje pijn! (zelfs het prikje niet, ik had wel vantevoren pijnstillers genomen)
Gyn legde uit dat als het niet zou lukken om het ding te verwijderen, ze op een andere manier zouden doen. Die pech heb jij nu maar "onder een roesje" betekent wel pijnloos. Sterkte!

Marleen

Marleen

10-04-2009 om 10:23

Kan pas over maand terecht

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik moest de verwijsbrief naar het ziekenhuis sturen en kreeg deze week een uitnodiging voor de gynaecoloog, ik moet meer dan een maand wachten voor die afspraak. Ik baal ervan, ik had juist op de website gekeken en daar stond een wachttijd van twee weken. Ik wil hem er nu gewoon uit hebben! Helaas, maar inderdaad wel prettig met roesje. Al heb ik nog nooit een roesje gehad, k weet niet hoe je je daarna voelt. Groetjes, Marleen

Mamvantwee

Mamvantwee

10-04-2009 om 10:39

Roesje

Ik heb ooit een curretage onder een roesje gehad en dat viel best mee hoor (dat roesje dan). Ik had er weinig last van achteraf. Een beetje rustig gedaan aan de rest van de dag en daarna ging het (lichamelijk) wel weer. Geen last gehad van na-effecten.
Het infuus inbrengen vond ik niet zo leuk, het voelde heel raar aan om onder zeil te gaan, maar het is wel lekker dat als je wakker wordt, alles achter de rug is.

sterkte, het is toch even spannend hè!
Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.