Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sporty

Sporty

27-02-2016 om 22:22

Sporten - ik vind het gewoon niet meer leuk


Fransien

Fransien

02-03-2016 om 17:08

spiercorset

Ik heb een enorme hoeveelheid spieren, veel meer dan gemiddeld. Dat is ook wel nodig ook om mijn gewrichten in de kom te houden. Gerichte training is mij niet aangeraden door mijn fysiotherapeut, gewoon actief blijven was wel genoeg volgens hem. Als ik blessures vermoedde moest ik langskomen.

Bij mij is alles wel uit de kom geweest, vingers, ellebogen, schouders, tenen, enkels, knieën, heup, ribben, si-gewrichten, noem maar op. Tot nu toe heb ik alles zelf wel terug kunnen zetten, alleen als ik twee armen tegelijk uit de kom heb is wat hulp wel handig (ooit als brugpiepertje bij de gymles gehad, de enige keer dat ik eruit gestuurd ben, daarna hoefde ik nooit weer te komen).
Het doet geen pijn om het uit de kom te krijgen, als het daarna maar weer vlot terug gaat. Juist langer uit de kom is pijnlijk, dan rekken mijn spieren meer op dan ze leuk vinden. Terug zetten valt ook reuze mee, het is meer de omgeving die wel eens een glaasje water nodig heeft.

Het zit in de familie, mijn vader en zusje zijn net zo erg. Zijn moeder ook, diens moeder en broertje ook, enz.
Mijn twee zoons hebben er ook last van, maar gelukkig minder erg dan ik.

Fransien!

"Terug zetten valt ook reuze mee, het is meer de omgeving die wel eens een glaasje water nodig heeft"
Ik krijg bij het lezen alleen al behoefte aan even zitten en een glaasje water. Argh!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.