Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Steeds maar weer antibiotica


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

16-03-2010 om 09:29

Kwakzalver

en een kwakzalver kan helemaal niets doen, nog onderdrukken, nog genezen. Dus Onno, als je meer denkt te zijn dan een kwakzalver, onderbouw dat dan eindelijk eens.

Sancy

Sancy

16-03-2010 om 09:42

Onno

weet je, het staat je vrij om zelf een topic te beginnen hoor. daarvoor hoef je deze niet in leven te houden.

Tineke

Tineke

16-03-2010 om 09:50

Zeer onrespectvol

Leef je eens 'n klein beetje in. Kind is ziek en je plaatst een berichtje. En vervolgens gaat het draadje een heel eigen leven leiden omdat een kwakzalver zonodig z'n kwakkie steeds kwijt moet. Ik vind dit niet kunnen.

Puck

Puck

16-03-2010 om 10:41

Onno

Je verschuilt je altijd achter het excuus dat je geen tijd hebt om te reageren. Maar je hebt wel tijd om hier je kwetsende en opruiende postings neer te zetten. In dat geval zou je eerst eens kunnen beginnen met het beantwoorden van de aan jou gestelde vragen voordat je weer allerlei loze beschuldigingen uit op dit forum voor domme onnozele naïevelingen. (dat zijn zo ongeveer de bewoordingen die je zelf gebruikt) Je hebt werkelijk een plaat beton voor je hoofd zo dik als een bunker. Bah!

Guinevere

Guinevere

16-03-2010 om 11:45

Archiveren

Ik denk dat Heli forumbeheer moet verzoeken om deze draad te laten archiveren. Minus dat geneuzel van vandaag.

100%mama

100%mama

16-03-2010 om 14:37

Volgens mij

is Onno helemaal geen homeopaat, maar gewoon een nietsnut die zich helemaal kapot lacht om onze reaktie's........Zijn er voor minder het forum geweigerd?

Pluk53

Pluk53

16-03-2010 om 14:40

Antireclame

Ik zou Onno niet willen missen. Hij is de best denkbare anti-reclame voor alterneuten in het algemeen, en homeopathie in het bijzonder.

Onno

Onno

17-03-2010 om 08:30

Het steeds maar weer onderdrukken van klachten lost het probleem

Waarom moet iedereen toch zo heftig reageren? Inhoudelijk zeg ik niets verkeerds.

Onno

Je zegt het op het verkeerde moment. Ook een talent van je.

Bastet

Bastet

17-03-2010 om 18:34

Het steeds weigeren vragen te beantwoorden lost ook niks op....

Onno,er staan nog rijen vragen open,succes!
Bastet

Onno

Onno

19-03-2010 om 13:23

Het steeds maar weer onderdrukken van klachten lost het probleem

Zojuist een boek titel verwijderd door Forumbeheer, naam mag niet genoemd worden hier, volgende keer volgt een rekening voor reclame binnen gekregen. De nederlandse versie komt er snel aan. Ik ben benieuwd welke aardverschuiving het teweeg gaat brengen.

Heli

Heli, ik heb geen idee of je dit nog leest.
Na verschillende ABkuren vorig jaar kreeg ik de enorm goede tip van een vriendin om tabletten te slikken. Tabletten met de bacteriën die goed voor je darmen zijn. Dezelfde die in yakult bijvoorbeeld zitten. De ABkuren maken ook die bacteriën dood. Daarna knapte ik eindelijk en vrij snel weer echt op. De pillen heb ik bij een gezondheidswinkel gekocht. Dosis kun je geloof ik wel goed aan passen.
Succes ermee, liefs, Timsmama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.