Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Super green tea fat burner: afvallen, maar wel doodmoe

"X-Trine Super Green Tea Fat Burner maakt je energieker, bevordert het verwijderen van afvalstoffen en vergroot je algemeen welbevinden. Groene Thee stimuleert de stofwisseling en bevordert de vetverbranding!"

Dat is opmerkelijk. Ik gebruik het nu een week of twee en jemig, ik heb me nog nooit zo slap, futloos en beroerd gevoeld! Misschien werkt het in samenwerking met de hittegolf zo belabberd, maar ik ben koortsig, heb zenuwpijnen, spierpijn, hoofdpijn en buikpijn en ben de hele dag doodmoe!
Kent iemand dit spul uit ervaring? Ik was net aan het googelen en kom alleen maar de ene na de andere fantastische ervaring tegen. Zou het alleen bij mij averechts werken?
Oja, ik ben wel een paar kilo kwijt, maar tegen déze prijs?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

16-07-2010 om 15:05

Afvalstoffen

Ik weet wel dat dat 'verwijderen van afvalstoffen' alsmede de vetverbranding gepaard gaat met lamlendigheid, omdat die rommel als het ware 'vrij' komt. Je zou je dus beter moeten gaan voelen als je wat schoner bent van binnen. Aan de andere kant zou ik het er niet voor over hebben, me wekenlang beroerd voelen voor een beetje afvallen. Daarom ben ik ook (nog) niet slank, haha.
Groetjes
Massi

Puinhoop

Puinhoop

16-07-2010 om 15:36 Topicstarter

Dankje, en inderdaad...

ik denk dat ik tijdens de vakantie maar een pauze inlas, want we trekken 4 weken door bloedheet Frankrijk en om dán nog extra moe te zijn...

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2010 om 20:29

Of wel...

Als je er zwak, ziek en misselijk van wordt verdwijnt je eetlust. Daar val je ook van af.

kirima

kirima

17-07-2010 om 12:30

Griep?

Heb je niet gewoon griep? dat toevallig samenvalt met dat groene thee spul? Overigens geloof ik nooit zo in die pillen/poeders/theetjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.