Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

doremi

doremi

02-02-2009 om 14:01

Tandarts

Wie kan een goede, betrouwbare tandarts adviseren in regio Delft, Rijswijk, Nootdorp, Leidschendam/VOorburg. Er moeten wat aanpassingen aan mijn gebit gedaan worden (kronen), maar wil graag een soort second opinion van een andere tandarts. Veel tandartsen nemen geen nieuwe patienten meer aan, maar als ik misschien wel het oordeel/advies van een andere tandarts heb, zou ik het bij mijn huidige tandarts het kunnen laten doen. Ik twijfel een beetje aan mijn huidige tandarts, qua technieken en de manier van communiceren, dus vandaar mijn vraag.

Groet, Doremi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Simone

Simone

02-02-2009 om 14:42

Bakker in voorschoten

Goed en heel aardig.

Tandzorg delft

Ben heel tevreden over deze praktijk. Vlg mij gebruiken zij veel van de laatste technieken etc. http://www.tandzorg.biz/delft/

'k ben net een uurtje thuis...

....van de tandarts! :o))
Wij zitten in Nootdorp; tandartsenpraktijk de Trommel.
Zeer goede ervaringen en, voor mij heel belangrijk, een goede begeleiding van de kinderen.

gr, Sabrina

Bibi

Bibi

05-02-2009 om 00:42

Ook sanasmile

En heel tevreden!

doremi

doremi

05-02-2009 om 16:11

Vandaag in het nieuws......

..... tandartsketens met onbevoegde artsen.... Dat gevoel heb ik ook een beetje bij Sanasmile, ik denk niet dat ze niet bevoegd zijn, maar wel het idee van massaproduktie en nogal commercieel ingesteld. En dat keurmerk heb ik geloof ik ook nooit gezien bij Sanasmile. Ze zijn ook altijd zo gauw klaar met de controle: heb je klachten? Nee, oke, dan 2 tellen in je mond kijken en klaar! Ik ga mijn licht toch eens opsteken bij een ander voordat ik ze aan kronen e.d. laat beginnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.