Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lollita

Lollita

17-12-2008 om 07:59

Teststrips bloedsuikermeter

Ik ben gisteren begonnen met het zelf prikken van bloedsuikers in verband met hypo's die ik steeds lijk te hebben. Ik heb dus geen diabetes, althans, nog niet.

Nu heb ik een apparaat van de huisarts gekregen met 10 teststrips. De assistente vertelde me dat ik de volgende strips zelf moet betalen.... Omdat ik geen insuline gebruik, worden ze niet vergoed. Deze strips kosten € 1 per stuk. Aangezien ik er zo'n 3-4 per dag ga gebruiken gaat het straks heel erg snel.

De assistente vertelde dat deze teststrips (en de pennaalden) via internet goedkoper te verkrijgen zijn. Heeft iemand hier ervaring hiermee? En zo ja, waar kan ik ze het beste bestellen?

Lollita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje66

kaatje66

17-12-2008 om 08:28

Efarma

www.efarma.nl Daar bestel ik altijd alles.

groetjes kaatje(66)

Ellen Wouters

Ellen Wouters

17-12-2008 om 10:18

Hulpmiddelendirect.nl

Is er ook een. Let er trouwens op dat het ene merk teststrips duurder is dan het andere. Als je langere tijd de strips gaat gebruiken (en dat kan best handig zijn om te achterhalen hoe je op bepaalde voedingsmiddelen reageert) kan het lonen om zelf een meter aan te schaffen die goedkopere strips gebruikt.
Die meters zijn namelijk (in een starterspakket) niet zo duur. Het geld wordt verdiend met de strips.

Groet, Ellen

Lollita

Lollita

17-12-2008 om 10:18

Bedankt!

Ik heb ze besteld. Nu "kan" ik fijn doorprikken... haha

Lollita

Voordeliger bij

Ik koop ze altijd bij www.diabetesvoordeel.nl

Ze zijn daar 10 euro goedkoper

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.