Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vaccinatiegroep 1961-1971 wie al uitnodiging ontvangen?

Ik ben uit 1967, en zit met smart te wachten op de uitnodiging voor mijn vaccinatie tegen Covid. 

Ben benieuwd naar hoe snel de jaartallen worden uitgenodigd! Heb jij hem al ontvangen, in welke regio woon je en uit welk jaar stam je?

Ben benieuwd!


Poezie

Poezie

29-05-2021 om 14:36 Topicstarter

Misdreavus schreef op 29-05-2021 om 13:27:

whoop whoop, afspraak kunnen maken voor mezelf (1976), ik kreeg het niet voor elkaar om op de locatie die ik vanaf mijn huis kan zien een afspraak te maken, maar ik kan wel al komende zaterdag terecht en hoef er maar 1, ik ben heel blij, want ik ben echt geen held met prikken, dus dit scheelt enorm.

Aaaaahhhh tof👍😀

Egel, ik hoefde gisteren geen bevestiging te laten zien: de baliemeneer tikte mijn gegevens in en kon zien dat er een afspraak stond.

En gelukkig maar, want ik had geen bevestigingsmail gehad.

Als je qua geboortejaar aan de beurt bent is een bevestigingsmail of brief niet nodig

Groeten, 

Temet

Nou ja, dan hebben we allemaal andere ervaringen en hebben we ieder onze eigen waarheid  

Of ieder een andere GGD met andere werkwijze, dat zou me niet verbazen.

Groeten,

Temet

Zelfs binnen eenzelfde GGD kan het per locatie en binnen de locatie per dag nog wisselen. 

1977 en 1978 mogen vanaf half 11 een afspraak maken. Het gaat nu lekker vlot. Ongeveer 10 jaargangen in een week. 

Wel geweldig. Dit is gewoon de ticket naar de uitgang!

Zoon, begin twintig komt dan zo half juni al aan de beurt. Echt, voor mij een enorme opluchting.

Plantenbak schreef op 30-05-2021 om 10:15:

1977 en 1978 mogen vanaf half 11 een afspraak maken. Het gaat nu lekker vlot. Ongeveer 10 jaargangen in een week.

Veel meer dan ik verwachtte

Ik mag woensdag al! 1976 hier

'79 en '80 mogen nu ook een afspraak maken

Poezie

Poezie

31-05-2021 om 12:24 Topicstarter

Wow, wat gaat het nu snel😀👍!

Poezie

Poezie

31-05-2021 om 12:27 Topicstarter

Ik ben zo superblij dat mensen zich niet laten weerhouden door irreële angsten en zich gewoon laten inenten! Alleen op deze manier kunnen we snel weer op een veilige manier de dingen doen waar we hiervoor zo van konden genieten🤗

Poezie schreef op 31-05-2021 om 12:27:

Ik ben zo superblij dat mensen zich niet laten weerhouden door irreële angsten en zich gewoon laten inenten! Alleen op deze manier kunnen we snel weer op een veilige manier de dingen doen waar we hiervoor zo van konden genieten🤗

oh, maar die zijn er ook hoor. Bang dat ze een chip krijgen. Ik antwoord dan maar dat mijn bereik en wifi wel verbeterd is 😉.

Maar hier thuis neemt iedereen hem ook gelukkig. 

10 jaargangen ongeveer in de week, hopelijk blijft dit tempo erin!

Inmiddels een vast grapje in mijn vriendenkring: 

Heb jij bijwerkingen van je vaccinatie? 

Nou, nu je het zegt, ik heb sindsdien wel meer zin in seks.

of

Ja joh, ik ben in drie weken al twee van mijn coronakilo's weer kwijt!

Joh, jij ook al?

😆

Als mensen allemaal angstaanjagende waanbeelden over vaccinatie de wereld in kunnen sturen, kunnen we ook positieve verhalen de wereld in sturen.

Poezie

Poezie

31-05-2021 om 13:53 Topicstarter

Hahahaha heerlijk, hier geniet ik van 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.