Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

reina

reina

06-07-2009 om 14:22

Vakantie-info ggd

Een paar maanden geleden wilde dochter weten welke vaccinaties ze evt moest hebben voor haar vakantie: huisarts stuurde haar naar ander gezondheidscentrum, die stuurde haar naar de GGD, die dacht dat ze bij eigen huisarts moest zijn.... . Wij wille nweten of het wijsheid is virusremmers mee te nemen naar Mexico. Gevraagd bij apotheek. Stuurt ons naar de doktersassistente, die laat huisarts later terugbellen. Die wil weten wat GGD vindt. GGD zal nog terugbellen.... Misschien is het handig als er 1 adres is waar je dergeljke info kan krijgen en dat de artsen en apotekers zelf ook weten wáár je moet zijn??
Alleen info opvragen bij de GGD kostte zoon vorig jaar al € 20 (nee, hij had niet meer nodig dan de vaccinaties die hij al eerder had gekregen). Op deze manier zou je bijna denken 'laat maar....'

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

06-07-2009 om 16:38

Meditel

ik ga altijd naar meditel (wordt dan ook vergoedt de verzekering) die doen werkelijk de hele dag niets anders als mensen reisvaccinaties geven.
Nog nooit een kastje muur verhaal gekregen.

reina

reina

06-07-2009 om 17:30

Amk

Ken ik niet, heb net even op hun site gekeken, onze verzekering staat er niet bij, maar daar gaat het me niet om. Ze hebben in onze stad geen vestiging,maar ik ga het wel onthouden.
Inmiddels heeft GGD gebeld: niet meenemen.

Brianna F

Brianna F

06-07-2009 om 19:35

Meditel, bah

ik ga altijd naar meditel (wordt dan ook vergoedt de verzekering) die doen werkelijk de hele dag niets anders als mensen reisvaccinaties geven.

En helaas alleen op tijden die hun uitkomen. Je moet per internet een afspraak maken, 1 dag in de week kun je daar terecht, je krijgt welgeteld 1 tijd door, meestal midden op de ochtend, zodat je bijna een dag van werk/school kunt wegblijven en ze zijn niet per OV te bereiken. Handig voor mensen zonder auto.

amk

amk

07-07-2009 om 00:22

Brianna

dat hangt dan van je vestiging af, want hier stopt de bus bijna letterlijk voor de deur. Ok, 500 m.

En ik heb altijd nog gewoon afspraken op door mij gewenste tijdstippen kunnen maken. Maar wel ruim van te voren gepland. Dus dan de meeste keuze waarschijnlijk.

Wat ik ook erg prettig vind is dat ik voor de herhaal afspraak van dochterlief gewoon een bericht kreeg om de afspraak te maken. En nu een week van te voren nog een reminder kreeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.