Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

01-05-2011 om 07:36

Virus help

Vanaf vanacht 4 uur op de wc gezeten. Vanmorgen met pijn in het hart me ziek moeten melden op mijn werk. Dat vind ik zo erg, en we stonden al zo krap vandaag. Morgen vroeg zouden wij vertrekken naar disney. Oh hoe moet dat nou? Kinderen zijn al in tranen omdat ze disney aan hun neus voorafg zien gaan. Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt niet. Groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

01-05-2011 om 07:47

Lieverd

adem in, adem uit!
En zorg dat de rest van het gezin het niet gaat krijgen! Ontsmet dus de toilet waar jij gebruik van maakt, maar ook de kraan, de deurkruk etc. en was heeeeel goed jouw eigen handen.
Een dergelijk virus duurt vaak maar een deel van de dag, jij bent er morgen dus wel bovenop!

liora

liora

01-05-2011 om 07:58

Polly

Wat naar voor je!
Wat betreft Disney: in het ergste geval gaan zij morgen en kom jij een dag later met de trein toch?

Sterkte!!!

Liora

Terpi

Terpi

01-05-2011 om 09:40

Kort en hevig

Het enige slachtoffer hier had een gevalletje van kort en hevig, het was binnen 20 uur gekomen en weer gegaan. Er is dus hoop!

Diarace?

Vandaag uitzieken, en zorgen dat je vanmiddag diarace/immodium in huis haalt voor morgenochtend, eventueel al voor vannacht. Dat is een sterke diarreeremmer, waarmee je Parijs wel haalt. Ideaal zou gewoon uitzieken zijn, maar dit is een aardig noodgevallen-middel.

fladder

fladder

01-05-2011 om 10:42

Loperamide

Dat is de stofnaam van wat Karin noemt.

En de tip van Liora vind ik ook wel een goeie, maar ik hoop dat het niet nodig is en dat jullie gewoon zonder problemen naar Disney kunnen! Ik gun het jullie zo (met de perikelen rond jullie laatste vakantie nog goed in het geheugen...)!

Polly Shearman

Polly Shearman

01-05-2011 om 12:19

Natuurlijk

Heb ik diareeremmers in huis. Op het moment heb ik gewoon heel veel buikpijn. Zo'n band om mijn lijf heen, ook mijn rug is brak. Verder ben ik gewoon heel beroerd, Manlief voert me crackers met jam. We gaan hoe dan ook morgen gewoon naar disney. Zo'n strak geplande aktie kan je ook niet zomaar stop zetten. En mannen alleen vooruit sturen is in ons geval ook geen optie. Ik ben in dit project letterlijk onmisbaar. Dank jullie voor je medeleven. Ik probeer weer wat te eten. Ps kan je wel gewond eten in disney? X pol

Monet

Monet

01-05-2011 om 13:48

Gewond?

Of je gewond kunt eten, dat lukt denk ik wel. Als je bedoelt of je er gewoon kunt eten......tja, wat is gewoon. Er zijn verschillende restaurants, fastfood, maar ook wel met sandwiches. Ik zou even iets passends in de tas stoppen als ik jou was!

Polly Shearman

Polly Shearman

01-05-2011 om 14:01

Gezond bedoel ik

Inmiddels is er oorlog uit gebroken beneden. Jongens zijn van slag en Manlief heeft geen overzicht. Bah bah bah.

Monet

Monet

01-05-2011 om 14:19

Virtuele knuffel

Meid meid, waarom moet dit nu net vandaag gebeuren?!?!
Bah bah bah!

He pol

de volgende keer gaan jullie gewoon ´out of the blue´ met vakantie hoor....! Vorige keer ook al ziekte en ellende

Sterkte en beterschap! Mijn man was gisteren ook flink ziek en staat nu alweer te stofzuigen (hij draaiduizelig en flink aan het k*tsen, ik zal u de details besparen)..

Wie weet klaart het vlot op!

Sascha2

Sascha2

01-05-2011 om 20:18

Polly toch

Wat een narigheid! Hoe voel je je nu? En dan die oorlog beneden, is de strijd al wat geluwd? Ik duim dat jullie morgen gewoon richting Parijs kunnen, het moet het moet het moet!! Beterschap en sterkte!

fladder

fladder

01-05-2011 om 22:27

Polly

Dikke, virtuele knuffel. Omdat je het nodig hebt. En omdat ik je zo enorm een zorgeloos tripje zonder gedonderstraal en "shit" (maar dan letterlijk) toewens!!!!!

Niny

Niny

01-05-2011 om 23:04

Sterkte polly

O meid wat een ellende. Ik hoop dat je HEEL snel opknapt en ik wens jullie heel veel plezier op jullie trip!
Niny

Ik hoop dat je dit niet meer leest

Maar gewoon lekker onderweg bent naar Parijs!

Petr@

Petr@

02-05-2011 om 16:47

Polly is er al!

Op Hyves zag ik een leuke foto van haar drie zonen in Disneyland!

Cool!

Dank je wel, Petr@. Fijne vakantie, Familie Shearman!

Niny

Niny

05-05-2011 om 20:56

Wat heerlijk!

Ik was zelf een paar dagen weg en ik hoopte zo dat ze weer opgeknapt was. Hopelijk hebben jullie een fijne tijd, Polly en familie!
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.