Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Laura Prat Bertrams

Laura Prat Bertrams

01-03-2010 om 14:59

Visolie

Dag,
Is het verstandig ook kinderen (2 en 4 jaar) extra visolie te geven? Ik vraag dat omdat mijn man met ADHD dat gebruikt ´tegen´ ADHD.

Laura Prat Bertrams

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

01-03-2010 om 15:02

Met welk doel?

Met welk doel wil je je kinderen visolie geven?

Guinevere

Guinevere

01-03-2010 om 20:25

Nee

Het enige dat visolie hier heeft opgeleverd was een legere portemonnee. Geen enkel effect. Ik zou eerder voor elke week een lekkere haring kiezen, of een makreeltje, goedkoper, lekkerder én gezond.
Ik begrijp dat je het preventief wilt geven aan je kinderen, in de hoop dat ze geen ADHD krijgen?

koentje

koentje

02-03-2010 om 09:19

Hahahah guinevere

preventief!!!

Laura,
bij sommigen helpt het en dan lijkt het de moeite waard. Als het voor je man werkt is dat prima. Hebben je kinderen ook ADHD?

Bij mijn zoon deed het niets.
Ook stoppen met suiker, kleurstoffen en weet ik wat, helpt niet. En we hebben het allemaal consquent maanden uitgeprobeerd, zonder resultaat!

Guinevere

Guinevere

02-03-2010 om 09:48

Jaja

Jaja, ik weet natuurlijk wel dat ADHD aangeboren is, maar dat was de indruk die ik van Laura kreeg...
Als de werking van dat spul trouwens wel aangetoond kan worden, ga ik onmiddelijk een scheepslading vette vis halen. Zou super zijn!

koentje

koentje

02-03-2010 om 13:59

Een scheepslading?

welnee, dan maakten we gewoon een onbewoond eiland tot ADHDeiland en eten we alleen nog maar vis!

ruby

ruby

03-03-2010 om 00:35

Vit.d

Er zit veel vitmine d in vis dus inplaats van olie zou je ook vit. d pilletjes kunnen geven. Miscchien ook een idee voor je man. (2000IU per dag)

Puck

Puck

03-03-2010 om 13:20

Ruby, het gaat niet om de vitamine d

Ruby, vit.D pilletjes zijn geen optie in dit geval. Het gaat namelijk niet om vitamine D maar om de omega 3-6-9 vetzuren in visolie en vis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.