Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

08-07-2009 om 21:48

Vreemd gevoel in de mond

Sinds gisteren heb ik een vreemd gevoel in de mond. Het zit vooral aan de binnenkant bij de lippen en achterop het gehemelte. Het voelt ruwig aan als je er met de tong langsgaat, net of er een ruw laagje op ligt. Het is moeilijk uit te leggen. Er is ook niet echt iets van te zien, bij de onderlip is het hooguit wat rood.
Ook het eten voelt hierdoor anders aan en smaakt me minder. Wat zou het kunnen zijn, allergische reactie ofzo? En hoe kom ik er van af, want ik vind het erg vervelend.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

08-07-2009 om 22:07

Pijnboompitjes gegeten?

Wellicht heb je pijnboompitten gegeten. Die kunnen een enkele keer deze reactie geven.
Verder iets gegeten wat je anders niet of zelden eet ?
M.

Tango

Tango

09-07-2009 om 12:55

Nee, geen pijnboompitjes, rembrand

Wel moesten we naar Schiphol dinsdagavond om mijn moeder af te halen en hebben we bij Burger King gegeten, een soort van kaasnuggets, misschien zat daar iets raars in.
Ik vind de reactie wel lang duren, vandaag nog steeds last al lijkt het minder te worden bij de lippen. Kan zo'n reactie zo lang duren?
Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

Mamvantwee

Mamvantwee

09-07-2009 om 13:03

Week of twee

Ik herinner me dat ik van pijnboompitten ooit twee weken zo'n raar gevoel in mijn mond had. Het werd wel steeds minder merkbaar, en uiteindelijk was het opeens weg.

MaximeM

MaximeM

10-07-2009 om 14:50

Te heet?

Hoi,

Was het misschien een beetje heet toen je dat gegeten had, zodat je het nu een beetje verbrand hebt? Dat voelt ook zo raar aan ,maar goed, dat had je dan al bij het eten moeten merken. Pijnboompitten is alleen een vieze smaak vind ik geen raar ruw gevoel zoals je nu beschrijft. Of je bent inderdaad ergens allergisch voor?

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.