Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lena

Lena

15-12-2008 om 13:44

Wachttijden ellende

Hoi,

Ik ben al een hele tijd niet fit tot op sommige dagen hartstikke beroerd. Tot nu toe weet de internist niet wat het is. Omdat ik sinds twee maanden heel erg veel last heb van mijn maag toch maar besloten tot een gastroscopie en een consult bij de MDL arts. Wachttijd: 3 maanden! Ik zit bij het UMCG. Zorgverzekeraar opgebeld, volgens hen kon ik het beste naar Nij smellinghe in Drachten, daar is de wachttijd veel korter, althans voor de gastroscopie. Die wordt dan aangevraagd door de huisarts. Maar dan blijft de vraag, wel of niet 3 maanden wachten op consult MLD arts in het UMCG. Maar alleen al van het idee dat ik nog maanden moet rondlopen met pijn en niet weten wat ik heb wordt ik zo depri. En ik bén al zo lang bezig. Uiteindelijk toch maar besloten de huisarts te vragen de gastroscopie in Nij Smellinge (Drachten ) aan te vragen, maar ik vind het lastig hoor dat je zelf als patiént moet kiezen waar je heen wilt, en de afweging moet maken: wacht ik 3 maanden op een arts in het ene ziekenhuis, of ga ik naar een an.der ziekenhuis. Iemand hier ervaring mee? Groetjes, Lena

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

1 keer

ik zat natuurlijk met een heel andere kwestie, maar ik moest ook iets van 2 maanden wachten op een onderzoek en toen heeft de zorgverzekering ook rondgebeld, kon ik binnen 2 weken ergens anders terecht. Prima ik zou het zo weer doen, ik vind het dus wel prettig dat je op dit gebied zelf iets kan doen.

Drie maanden

Drie maanden vind ik extreem lang als je je zo beroerd voelt. Ik zou zeker naar een ander ziekenhuis gaan als het daar sneller gaat. Stel je voor dat je wat ernstigs onder de leden hebt. Sterkte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.