Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

guera

guera

02-02-2011 om 14:36

Wat heerst er nu?

Waarvoor vaag virus waart door het land ? Ben misselijk, buikkramp, geen diarree. Soort buikgriep light ? Zoon klaagde gisteren ook over misselijk. Nu weer over. Ik loop er al 3 dagen mee... nee zeker niet zwanger

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bèndes virussen heersen er

Zoals altijd Sorry, het is niet anders.

Hier ook virus-light

Dochter had 2 dagen koorts, buikpijn (zonder diarree of overgeven) erg slap en moe. Daarna alles weer over.
Zelf hebben zowel man als ik al dagen last van moeheid, slapjes en wat misselijk.
Inderdaad iets vaags....

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 14:35

Zelf

ben ik al vanaf vorige week woensdag in de lappenmand, eerst koorts, lamlendig gevoel, verkouden, hoesten. Nu is nog over het hoesten en verkouden. Het gaat wel beter, maar het houdt nog niet over. Wel AB-kuur gekregen.

Afgelopen weekend waren Nashaman en Nashazoon2 de pineut. Nashazoon1 en Nashadochter ontspringen tot nu toe de dans...

Fiorucci

Fiorucci

03-02-2011 om 19:10

Griep

Kind 1 heeft officieel griep, hoorde ik vanmorgen bij de ha, hij is goed ziek. Uitzieken dus. Kind 2 klaagt inmiddels ook over keelpijn....

Lou

Lou

03-02-2011 om 20:34

Half ziek

Vorige week was ik half ziek. Te gammel om echt wat te doen, keelpijn, moe, gerommel in de ingewanden, beetje rillerig. Maar ook weer niet zo ziek om in bed te blijven. Heb twee dagen wat rond lopen keutelen in huis, viel af en toe in slaap, heel vreemd want echt ziek voelde ik me eigenlijk niet eens.

Nu heeft dochter hetzelfde. Keelpijn, hangerig, moe, buikkrampen, af en toe een ietsje koorts. Maar dan ineens huppelt ze weer vrolijk rond of verveelt ze zich. Echt een light-virus.

Eindelijk koortsvrij

Na een week van brandende spierpijn, hoofdpijn, droge hoest, opgezwollen klieren en hoge koorts werd ik vanochtend eindelijk eens niet badend in het zweet wakker. Ben nog trillerig en moe en mijn bronchien zijn nog pijnlijk, maar ik ga morgen maar eens kort een frisse neus halen.

Fély

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.