Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wat kan ik vragen aan de huisarts om tijdelijk beter te slapen?


Dymo schreef op 05-02-2023 om 16:05:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar juist het knuffelen en zoenen werkt zo rustgevend en dat is wat Sini nodig heeft.

Als ik gestrest ben vind ik dat helemaal niet rustgevend. Dat is voor iedereen heel persoonlijk. 

Vervelend dat je nog moeizaam slaapt. Je wordt ook nog van twee kanten gemangeld, via je kind en via je moeder. Ik snap dat je tegen je kind niet zegt: "Mij niet bellen", maar het komt juist nu wel heel slecht uit. 
Dat je op je werk meer ontspant van je prive-leven herken ik ook van bepaalde situaties. Zolang je dat werk wel aan kunt na die gebroken nachten. Instorten kun je thuis wel weer. 

Het belangrijkste is zelfde tijd op zelfde tijd bed in dus ook in de weekenden.. Dat voelt in het begin lastig maar werkt het beste.. Zelf heb ik heel af en toe een slaapmiddel gebruikt maar maximaal 1 keer per week en dan wel vroeg innemen.

hoe gaat het nu met je Sini? Al iets meer rust?

Sinilind

Sinilind

10-03-2023 om 21:04 Topicstarter

Fourtyfour schreef op 10-03-2023 om 20:12:

hoe gaat het nu met je Sini? Al iets meer rust?

Dank je voor het vragen. Ik ben in rustigere vaarwater gekomen wat mijn moeder betreft, na een paar moeilijke weken is ze tot rust gekomen en het is voor mij ook fijn. Verder slik ik melatonine forte, ik weet niet of het placebo effect is maar ik slaap weer 7 uur per nacht ongeveer en ben fitter. 
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.