Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Leandra

Leandra

17-03-2010 om 19:11

Wat vor ziekte is dit?

Hallo,

Mijn zoon van 8 werd maandagavond ziek, overgevenen diarree. Hij heeft 11 keer overgegeven tot de ochtend. Dinsdagochtend kon hij geen water en thee binnenhouden. Toen mijn man hem cola en kippensoep gaf, hield hij dat binnen. Later op de dag heeft hij nog iets gegeten. 's Avonds knapte hij op. Vanmorgen ging hij naar school, maar had nog wel last van diarree. Ook nog weinig eettlus. Zijn banaan had hij niet en 's middags alleen een cracker. Toen hij vanmiddag van een vriendje kwam, zakte hij weer in: hoofdpijn, geen eetlust en verhoging. Maar toen ik hem ging temerpaturen, zag ik dus dat hij allemaal bulten heeft op de ahterkant van zijn bovenbenen. een paar bulten op zijn bil en voorkant van zijn benen. In totaal iets van 80-100 bultjes denk ik.Ze jeuken en doen pijn. Niet extreem, wat dan had hij het wel eerder gemerkt.Ik heb geen idee wat dit is. heb al gegoogeld, maar ik kan niets vinden. of zou het los van elkaar staan? Maar wat is het dan? Hij is niet in de bosjes geweest o.i.d.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Groetjes Leandra

m

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heeft hij al waterpokken gehad?

Heeft hij al waterpokken gehad? Misschien is het iets in die richting...verder klinkt het me niet bekend..allergische reactie op het een of ander?

Succes!
Mamalief

Leandra

Leandra

17-03-2010 om 20:45

Waterpokken al gehad

Dat kan het dus niet zijn. Allergie heb ik aangedacht maar ik zou niet weten waar voor.Geen ander wasmiddelen geen vreemd eten gehad o.i.d. Bedankt voor het meedenken mamalief.

Marjoleine64

Marjoleine64

17-03-2010 om 22:44

Vlooien?

Onze oudste heeft ook eens zoiets gehad, hij was toen bijna 3. Hij had in de tuin een paar vlooien opgepikt en zijn benen en heupen zaten onder de rode bultjes, en hij heeft ook een dag flink koorts gehad. Na goed zoeken hebben we een paar vlooien gevonden in zijn bed, en daarna uiteraard zijn hele kamer goed schoongemaakt en met vlooiengif gespoten.
Je schrijft dat hij niet in de bosjes is geweest, maar misschien heeft hij ergens met een huisdier met vlooien geknuffeld - of is ergens geweest waar de huisdieren een tijdje 'op vakantie' geweest zijn? Als de katten 2 weken uit logeren zijn geweest (en de mensen op vakantie) dan springen de uitgehongerde vlooien uit het tapijt op alles wat ze vinden, en bijten ook overal.
Marjoleine

Leandra

Leandra

19-03-2010 om 14:11

Geen idee

Hoi,

Er zijn geen plekken meer bijgekomen en zoon kanpt op. De plekken zijn nog niet weg. Ik weet niet wat het is. Het lijken gen vlooienbeten, helaas hebben we daar eens ervaring mee gehad.

Bedankt voor de reacties.

Groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.