Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Telebel.

Telebel.

26-10-2008 om 14:13

Wat zou dit nu weer zijn,

Hoi Allemaal,

Al geruime tijd( sinds voor de zomervakantie) heb ik met enige regelmaat last van mijn onderbuik,soms met dagen niet, maar dan opeens is het er weer. Dan is het zo erg dat ik haast niet kan zitten laat staan bv in de auto rijden. (ik noem maar een voorbeeld) nu ben ik dan toch maar eens naar de HA geweest, omdat mijn man mij er heen gestuurd heeft, ik dacht dat het aan mijn darmen lag, maar daar was hij het niet mee eens, en nu stuurt hij mijn naar de gyneacoloog, omdat hij denkt dat het aan mijn eierstokken ligt.
Ik zal jullie proberen uit te leggen wat ik voel,: een zeurderige pijn links en dit trek verder naar beneden richting schaambot. sinds gisteravond heb ik het dan weer behoorlijk, en nu lijkt het wel heel erg op menstuatie pijn, terwijl ik een mirena heb, en nooit meer ongesteld ben.
Gelukkig kan ik dinsdag al terecht bij de gyn, en de HA heeft gezegd dat ik mij geen zorgen moest maken, maar ja dan ga je op internet zoeken en daar word je toch ook niet vrolijk van, het kan zoveel zijn....

Wie kan mij gerust stellen, (ja alleen de gyn dat snap ik ook wel) maarje jullie snappen mij vast wel.

groetjes Telebel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
juno

juno

26-10-2008 om 15:22

Ovulatie

Is het geen ovulatie pijn?

Telebel.

Telebel.

26-10-2008 om 15:40

Dacht ik eerst ook,

maar wel vreemd dat het nu pas voelbaar is, deze mirena heb ik al bijna 4 jaar, en nog nooit last mee gehad.

TElebel,

Telebel.

Telebel.

26-10-2008 om 17:30

Ook nog

zal ik dan om de 3 a 4 dagen een ovulatie hebben, lijkt mij nogal vreemd.

Telebel.

amk

amk

26-10-2008 om 18:46

Kan

je hebt ook a typische blindedarmonstekingen.

Bij mijn ex kwamen de aanvallen om de 6 weken. Konden we weer leuk 's nachts naar het ziekenhuis. Doordat hij een behoorlijke dosis prednison slikte werd het steeds weer afgeremd. Het heeft 2 profs 3 aanvallen gekost om tot de blindedarm conclusie te komen. Vervolgens weigerde de co- van SEH deze stelling aan te nemen en met spoed te opereren zoals in het dossier stond dat op de SEH aanwezig was.
Profs hadden alleen wel gelijk.

Slik je misschien andere medicijnen die iets kunnen verhullen?

groet,
Angela

Blindedarm?

Zit je blindedarm niet rechts?
Ik had zelf van de Mirena op een gegeven moment ook kramp. Zit hij nog wel goed? Enfin, dat weet je ook dinsdag pas. Sterkte tot dan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.