Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zere voet dochter

Het verhaal van de zere voet van mijn dochter krijgt nog een vervolg. Een paar weken geleden had ik hier gepost over de voet van mijn dochter die eerst niet stuk was en later bleek er toch een scheurtje in het bot te zitten. Nu is het gips er al een dikke week af en is de voet nog steeds dik en zit er onder de voet ook nog steeds een blauwe plek. Lopen gaat moeilijk. Vandaag weer naar de huisarts geweest en weer absolute rust voorgeschreven. Het arme kind zit in de hersftvakantie en kan dus weer geen kant uit. Ze moet het been tot na het weekend hoog houden en als dat niet helpt maar weer naar de chirurg. Gelukkig zijn hier net 4 cavia baby's geboren dus kan ze dat een beetje in de gaten houden.
Groeten Lieuwkje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

22-10-2008 om 15:16

Hè lieuwkje

wat naar om te horen, heb niets zinnigs erover te zeggen, maar wens jullie veel succes!

Tjonge jonge

wat een pech zeg.....met die voet. maar hopen dat het nog bij trekt.
veel plezier met de cavia's!
groeten albana

mar

mar

22-10-2008 om 20:06

Rolstoel

ik zou bij de thuiszorgwinkel een rolstoel halen. kun je er toch nog op uit.
Sterkte

Lieuwkje2

Lieuwkje2

22-10-2008 om 21:56 Topicstarter

Mar

Haar been moet omhoog, kan dat wel met een rolstoel? Zo ja ga ik morgen even een halen.
Lieuwkje.

mar

mar

23-10-2008 om 09:45

NEt zoals pelle al zei, ja hoor. De voetsteun kun je dan horizontaal zetten. Wel even melden als je de rolstoel haalt, ze kunnen het namelijk niet allemaal.

het is hier nu lekker weer, dus ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.