Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ises

Ises

29-11-2008 om 14:48

Zoon alleen 's-avonds jeuk

Sinds 2 avonden heeft mijn zoon alleen s'avonds jeuk op diverse plekken van zijn lichaam (rug/buik/armen/benen) Hij wordt er ook 'snachts een paar keer wakker van.
Hij heeft normaal al wat last van eczeem maar dat leek over te zijn. Dit ziet er ook anders uit: een rode geirriteerde huid met platte, droge huidskleur bultjes (geen natte blaasjes)
Hij heeft zover ik weet niets anders gegeten en ook geen ander wasmiddel, nieuwe kleren oid. Heeft iemand een idee wat het kan zijn.
Ik ga natuurlijk als het niet over s na het weekend naar de dokter.
Ises

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

29-11-2008 om 23:29

Even meedenken..

Hoi,

Zou het kunnen komen omdat hij in bed meer transpireert? Verder ook geen ideeen of oplossingen

Sterkte
Maxime

Cea

Cea

30-11-2008 om 12:15

Galbulten?

Kijk eens op huidinfo.nl voor een foto. Kan een allergie zijn maar dat hoeft niet. Symptomen doen zich vooral 's avonds en 's nachts voor.
Sterkte ermee.

Sjocola

Sjocola

01-12-2008 om 13:28

Allergisch

voor huisstofmijt e.d.?
Die beestjes die in je bed rondscharrelen kunnen echt letterlijk de kriebels geven.

Ook een leuke, ik ben allergisch voor mijn eigen haar, iets waar ik vooral in bed last van heb. (maar mijn haar is langer denk ik)

jose

jose

03-12-2008 om 07:54

Andere spullen?.....

Hoi,

Ga even na of je ander wasmiddel gebruikt, andere zeep, wasmachine beddengoed niet goed uitgespoeld heeft, ander schoonmaakmiddel gebruikt.
En dat dan vertaald naar slaapkamer/badkamer.
Soms zit er in wasmiddel, ter verbetering van werking, ineens een ander goedje in, wat irritatie opwekt.

Hier

denk ik het zelfde. Mijn dochter kreeg deze plekken maandagmiddag. Ze verdwijnen steeds om dan op een andere plek weer terug te komen en heel erg te jeuken. Het ziet er een beetje uit als brandnetel plekken. Volgens de huisarts waarschijnlijk allergie. Ik heb een drankje gekregen dat ze 1 keer per dag in kan nemen. Pepernoten kon trouwens de boosdoener zijn, net als chocolade.

Groetjes Nicole

Ises

Ises

03-12-2008 om 22:15

Goh nicole

Ze lijken inderdaad op brandnetelplekken. En pepernoten eet hij de laatste tijd natuurlijk erg veel. Gelukkig is het inmiddels wel wat minder geworden, hij klaagt er niet meer zoveel over al zie ik hem af en toe nog wel krabben. Mij collega opperde dat het ook wel eens de spanning van Sinterklaas kon zijn. Iemand ooit meegemaakt dat je zo lichamelijk reageert op spanning?
Bedankt trouwens allemaal voor het meedenken, ik wacht nog even af of het na de sinetrklaastijd helemaal over is.
Ises

Elk jaar rond 5 december

Hier wel tenminste, bij mijn dochter. Eerst dacht ik dat het het snoep was, maar nu denk ik toch de spanning. Na 5 december ebt het weer weg.
Jonne

Ises

Hoi,

De spanning is hier op het moment erg groot dus het zal vast meespelen. Ze krijgt nu een drankje en geen pepernoten en chocolade meer en het is op dit moment weg.

Groetjes Nicole

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.