Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nikus

Nikus

12-11-2008 om 13:12

Zoonlief is om de haverklap ziek

Herkent iemand dat.
Zoon is 11 en werkelijk om de week ziek.
Ik word er een beetje iebelig van eigenlijk, wat kan de oorzaak zijn dat hij door elk virus wordt geteckeld?
Hij heeft een mitochondriale stofwisselingsziekte en al die virussen doen hem geen goed.
Ook mist hij zo veel te veel school.

Eigenlijk heeft het geen zin om hem mee naar de dokter te slepen want aan virussen kunnen ze niks doen.

Wie heeft een tip om de vicieuze circel te doorbreken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

12-11-2008 om 13:44

Heu

Wat zegt je huisarts?

Tihama

Tihama

12-11-2008 om 14:42

Opvoeding

Ik denk, Nikus, dat je dan maar eens heel snel die opvoeding overboord moet gooien.
Om te beginnen kun jij helemaal niet bepalen of het een virus of een bacterie of een parasiet of weet ik veel is. Ten tweede heeft je kind een onderliggende ziekte waardoor een willekeurige ziekte kan optreden. Ten derde is het best mogelijk dat eenzelfde bacterie voor wederkerende ziekteperioden kan zorgen. Ten vierde is een huisarts de aangewezen persoon om zieke mensen te behandelen en niet goedbedoelende forummers.
Ten vijfde....nou ja, ik hou op. Naar de dokter. Klaar.

Tihama

ayla

ayla

12-11-2008 om 15:51

Wat heeft hij?

koorts, hoesten etc? Is het zinvol om eens naar zijn amandelen te laten kijken? en naar de ha gaan heeft zeker zin, daarom zit doe goede man er...

Bastet

Bastet

12-11-2008 om 18:10

Daar is hij voor

Nikus,daar is die man voor.En als je door een misschien mindere weerstand iedere keer het flensje bent,is een onderzoek door die beste man geen overbodige luxe,zeker als je ook een stofwisselingsziekte hebt.Hup,bellen!
Groetjes,Bastet

Elisa Gemani

Elisa Gemani

12-11-2008 om 18:51

Ziek

Maar je weet toch helemaal niet of het om een virus gaat of niet? En dan nog moet er wel iets aan de oorzaak gedaan worden en alleen een dokter kan die vinden. Als je kind al een stofwisselingsziekte heeft en steeds ziek is zou ik echt meteen op de stoep van de huisarts staan hoor. Daar zijn ze voor; en alleen een huisarts kan je doorverwijzen als het nodig is. Dus bellen en gaan!

Als je dan toch gaat

Wat me idd een goed idee lijkt (en ik ben net zo opgevoed als jij - op dit punt dan!), vraag dan gelijk of hij niet in aanmerking komt voor de griepprik, als hij die niet al krijgt.

Tinus_p

Tinus_p

13-11-2008 om 09:21

Als je dan toch gaat 2

Ff vragen hoe het zit met je TSH en vrij T4.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.