Huis, Tuin en Keuken

Juulia
06-09-2009 om 09:04
Lidl slecht?
Ik woon in een Vinex wijk met een Appie en een C1000. Omdat manlief en ik weer even op de kleintjes moeten letten (even iets teveel uitgegeven de laatste tijd), zijn we gister op advies van de buuf naar de Lidl geweest (dorp verderop). Ik heb er alles kunnen vinden dat ik nodig had, en wat ik tot nu toe geproefd heb smaakt wat mij betreft prima, en heel belangrijk: was zomaar 20 euri minder kwijt dan normaal bij de Appie. Maar toch...ik blijf met een vreemd gevoel zitten dat ik allemaal 'slecht' spul in huis heb gehaald. Is de Lidl (en misschien geldt dat ook voor de Aldi) nu slechter dan de grote supermarkten als de AH, C1000, Plus e.d?
Juultje

joos
19-09-2009 om 20:48
Hier ook
een extraatje (ijs, koek, chips dat soort dingen) dat niet lekker is vind ik echt zonde van de calorieen. En nu zal ik wel iets heel verkeerds zeggen, maar dat vind ik op ijsgebied dus ook met nepmagnums, nepcornetto's en nepviennetta. De echte vind ik lekker, de namaak niet. En dus zonde van de calorieen. De kinderen hebben er geen erg in hoor, maar man en ik wel.

Nasha 1st
19-09-2009 om 21:11
Nou
de "magnums" van lidl, die met stukjes chocola, die zijn echt niet te versmaden en veeeeeeeeel lekkerder dan echte magnum....

Tirza G.
19-09-2009 om 23:14
Joos
Viennetta-ijs vind ik altijd zeeeeeeer vies. Er zit, hóe ik het ook doe, altijd een kartonsmaak aan. Brrrrrr. Bij de Lidl had ik laatst een sorbetrol van mango-ijs en die wás me toch lekker. Daar kan Viennetta niet tegenop.
Tirza

joos
19-09-2009 om 23:15
Verschil
Nasha en Kaaskopje, jullie VINDEN de ijsjes van de Lidl lekkerder. Dat wil niet zeggen dat ze lekkerder zijn. Ik vind de 'echte' lekkerder.

joos
19-09-2009 om 23:16
Lekkerder
tjonge, 3 zinnen en 3 keer het woord lekkerder. Nou ja, het was maar even een voorbeeld van iets waarvan ik een A-merk prefereer boven een Liddl product.

Niny
19-09-2009 om 23:22
Tirza (rijkelijk o.t.)
Heb ik zojuist de nieuwste aflevering van het feuilleton gelezen, zie ik in je posting het woord sorbetrol. Ik las serieus 'sorbe-trol'
Niny (dol op de Lidl)

Starry Night
20-09-2009 om 10:10
In volkskrant magazine
... stond toevallig deze week een Bounty-test. Echte Bounty's werden vergeleken met nep-Bounty's. De echte won. Nipt, maar hij won

kaatje43
20-09-2009 om 15:31
Wasmiddel is fantastisch
Hartstikke goedkoop en gewoon goed. Terwijl ik altijd een trouwe Arielgebruiker was. Je moet het gewoon uitproberen. Niet alles is goed of lekker. Maar dat is met de huismerken van anderen winkels ook niet. Wel vind ik altijd de groente en fruit goed van kwaliteit.

Agnet
20-09-2009 om 20:13
Vraag over wasmiddel
Ik ben ook een trouwe Arielgebruiker omdat ik het zo lekker vind ruiken. Hoe is het luchtje van het Lidl-wasmiddel?

Puck2
21-09-2009 om 15:14
Agnet
Moeilijke vraag om een luchtje van een wasmiddel via een posting te omschrijven. Ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen, maar misschien kun je het beste zelf bij de Lidl je neus tegen een pak drukken. Wat de één lekker vind, vind de ander niet zo lekker, ik ben bijv. juist geen fan van Ariel.

sus-anne
22-09-2009 om 21:44
Wasmiddel
wasmiddel van de lidl is onlangs als beste getest bij radar.
ik gebruik het al jaren,luchtje is vrij neutraal,fris.ik vind Ariel erg sterk ruiken.
maar dat is persoonlijk.

Agnet
23-09-2009 om 09:11
Ik vind Ariel niet zo sterk ruiken, maar dat is inderdaad persoonlijk. Ik neem van de week eens het wasmiddel van de Lidl mee, ben benieuwd.

kaatje43
23-09-2009 om 09:41
Ik vind ariël ook niet sterk ruiken
Merk van de Lidl iets sterker, maar wel fris. Vind ik wel lekker. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Marjochie
25-09-2009 om 19:42
Wasmiddel
Wasmiddel van de Lidl al lang in gebruik en ben er zeer tevreden over. Tword er schoon van en ruikt fris!
Wat wil je nog meer?
Voor de rest ook prima boodschappen doen daaro. Ga voor de variatie af en toe naar een andere winkel, zodat we niet steeds het Lidl eten, eten..

Miezemuis3
01-10-2009 om 09:52
Lekken de luiers
van de lidl niet? En hoe duur zijn ze?
En de wasverzachter, is die goed?

Anneque
01-10-2009 om 11:40
Miezemuis3
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de luiers van de Lidl lekken (ook niet 's nachts dus). "Mijn" luiers (maat 5, 11-25 kilo) kosten 7,49, kleinere zijn uiteraard goedkoper, maar ik weet niet hoeveel.
De wasverzachter ken ik niet, -poeder wel en dat doet het prima.

Tink
01-10-2009 om 14:39
Lidl luiers zijn prima
Dochter is nu bijna 2 en de keren dat ze naast een natte luier ook natte kleertjes had, zijn op 1 hand te tellen. Ze lekken werkelijk nooit.
Ik gebruik maat 4 (7-18 kilo), 50 luiers in een pak, kost € 7,65. De rode pakken zijn dat.
De wasverzachter ken ik niet want dat gebruik ik nooit. (Heb een droger.)

Puck2
03-10-2009 om 15:01
Luiers
Mijn ervaring is dat lekkende luiers niets te maken heeft met de prijs, maar alles met de pasvorm. En dat is natuurlijk per babykont verschillend. Wij hebben geen Lidl in de buurt, maar de luiers van de Aldi bleven hier lekvrij terwijl dure Huggies rampzalig waren. Gewoon kwestie van een keer uitproberen.

Tink
04-10-2009 om 01:21
Tuurlijk
Pasvorm moet ook goed zijn! Maar sommige luiers zijn gewoon beter dan andere. Ooit een pak van Etos kado gekregen, ik ben nog nooit zo blij geweest dat een pak luiers op was. Werkelijk élke keer het hele kind verschonen. En ze pasten toch heus prima!