Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-01-2009 om 13:08
Na twee begravenissen in een maand te hebben,van heel dichtbij,gingen mij man en ik zelf eens kijken of we nu eigelijk wel goed verzekert waren,nu niet dus ,we dachten dat dit goed geregeld was,maar we waren dus echt flink onderverzekert,misschien wel eens een idee om dat na te kijken,en voor hoeveel zijn jullie eigelijk verzekert,en weten jullie wat een gemiddelde begravenis kost??
23-01-2009 om 18:46
Mien
Dank voor je info. Ik zal man vanavond zeggen dat hij me tzt in een kartonnen doos mag stoppen
23-01-2009 om 22:14
Koolwitje
"De oude verzekering premie vrijmaken zodat een deel uitgekeerd wordt."
Ik vermoed dat je je tot nu toe betaalde premie gewoon kwijt bent als je opzegt. De verzekering keert alleen uit bij overlijden. Ik heb ook een uitvaart verzekering afgekocht. Het restant premie in èèn keer betaald. Maar hij keert nog lang niet uit, hoop ik...
Jij wilt een verzekering opzeggen waarvan de uitkering vaststaat( bij overlijden) je bouwt niets op. Ik denk dat de adviseur gewoon bedoeld dat je je geld kwijt bent bij opzeggen. Vraag het nog eens na, misschien heb ik het fout.