Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mirah

mirah

04-01-2009 om 11:26

Wat krijgen jullie van jullie partner?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

05-01-2009 om 20:30

Asa, man heeft de pot bekeken

En hij kan er wel wat mee zegt hij.
Het gaat mij absoluut niet om de kadoo's want ik vraag niks van finaciele waarde. Het gaat mij om de verassingen.
Hij heeft keuze uit ongeveer 15 dingen om mij te verassen, waarmee ik echt blij zou zijn.
Hele diverse dingen.
Hij vond het zelf ook een heel goed idee. Die man wil wel, hij houd zo vreselijk veel van mij en wil alles voor me doen, hij heeft alleen een klein zetje in de rug nodig..
Ik wil me ook wel eens een prinses voelen.

groet, polly

Morgen ben ik een prinses

morgen ben ik jarig,ik zou het niet vieren zo net na de feestdagen,komt manlief zojuist naar me toe:lieverd,ik heb je werk gebeld ,en een vrije dag voor je geregeld, wij gaan lekker samen een dagje naar de sauna en daarna uit eten!
wat een schat he? voel me echt verwend!

Polly Shearman

Polly Shearman

05-01-2009 om 21:49

Precies sus-anne

het gaat dan toch om de verassing, dat hij voor jou die vrije dag regelt, en dat hij het uitje plant??

als hij vorige week had gezegt: schat neem jij op jou verjaardag vrij? zullen we dag een dagje naar de sauna gaan..?

zelfde uitje, gewoon net iets minder leuk!!?!
toch>?

Klopt polly

het is het verassingseffect wat het zo leuk maakt,het onverwachte,het feit dat hij dit regelt zonder dat ik er van af wist,terwijl ik morgen zag als een normale werkdag,blijkt het dus gewoon een superontspannen dagje te gaan worden.heerlijk!
overigens gaan we regelmatig naar de sauna,maar dat is gepland,dat regelen we van te voren,dit is gewoon veeeeeeeeel leuker.hij mag blijven ,die man van mij

... een punthoofd

Zou mijn partner zeggen.

Vonda

Bastet

Bastet

06-01-2009 om 08:09

Sus-anne

Oh heerlijk zeg,ik ga volgende week ook naar de sauna,kerstkadootje van mijn man..
Bastet

Sus-anne

Van harte gefeliciteerd.
Fijne verjaardag en veel plezier!

Nely

Nely

06-01-2009 om 13:38

Kort

daar kan ik heel kort over zijn, bij verjaardagen geven we elkaar niks. In het begin deden we dat wel maar het werd steeds moeilijker om iets te bedenken wat we wilden hebben. Alleen onze zoon krijgt nog wel kado's als hij jarig is.

Hier

hier vaak leesboeken (want manlief weet hoe gek ik daar op ben, en zoekt dan zelf iets leuks uit, hij kent mijn smaak), iets van mijn lijstje en soms bedenkt hij zelfs iets, hij is altijd creatief genoeg en maakt er werk van om iets leuks uit te zoeken.

reina

reina

06-01-2009 om 17:30

Sus-anne

Wat een leuke verrassing! Gefeliciteerd!

Asa Torell

Asa Torell

06-01-2009 om 20:34

Dacht ik al polly

Voorzover ik Pollyman inmiddels uit jouw draadjes ken, dacht ik al dat het heel goed zou aanslaan! Ben benieuwd wanneer je eerste verrassing gaat komen .

Polly Shearman

Polly Shearman

07-01-2009 om 11:26

Aaaaaaah

ja idd pelle, zo zal het gaan, maar ik heb hem gewaarschuwd.
relatie crissis zijn we weer te boven ( we hadden onze eerste giga ruzie half december) ben nu wel weer verliefd, liefde maakt blind dus hij zal er wel weer een potje van maken.

groet, polly

Marmar

Marmar

14-01-2009 om 00:44

Heu

Durf het bijna niet te zeggen. Maar goed, ik heb het al eerder geplaatst. Jaren geleden, met moederdag, werd ik verblijd met een heuse eeltvijl (van fel roze plastic). Ik was met stomheid geslagen. Maar als ik hier zo lees, was het tenminste wel een origineel kado. Met als voordeel dat je oprecht kan zeggen: 'Dit had ik niet verwacht, had je niet moeten doen!'
Hij (latvriend) is heus wel lief hoor. Toen ik eens geld van hem had geleend om een nieuwe auto te kopen zei hij na de eerste 'aflossing': 'Laat de rest maar zitten.' Zomaar, terwijl we anders hadden afgesproken.
Maar, zijn kadootjes zijn altijd 'onverwacht'. Zoals die nep-eend waar je een waxinelichtje in kan doen voor in mijn minivijvertje. 'Verras me maar' zeg ik dus niet naief meer als vroeger. Want dan staat er iets te wachten....

Jesse_1

Jesse_1

14-01-2009 om 09:14

Hihi marmar

Nou, je wordt tenminste wel verrast door je vriend!!
Jesse

Haha

Originele cadeaus komen hier langs zeg.
Echtgenoot slaat de plank bijna nooit mis, moet ik eerlijk zeggen. Hij gaat altijd samen met zonen op stap. Die willen dan wat in de wereldwinkel, blokker of decoratiewinkel iets voor me kopen en krijgen alledrie een budgetje mee van echtgenoot om zelf iets uit te zoeken. Echtgenoot koopt er ook moois bij

kaatje43

kaatje43

16-01-2009 om 23:11

Vaak spreken we af elkaar niets te geven

Of in plaats daarvan doen we een meubelstuk bijv. dat toevallig net in die periode gekocht is. Als dit niet het geval is dan in ieder geval wel leuke kadootjes. Ik heb hem in het begin heel duidelijk gemaakt dat ik niets moet hebben van die zogenaamde nuttige kado's en dat doet hij dan ook niet. Hij vindt het zelf ook niet leuk om te geven.

Gekregen

Van echtgenoot voor mijn 40e verjaardag een supergrote bos prachtige rode rozen (40 stuks dus) en een mooie zonnewijzer voor in de tuin waarvan ik een paar maand geleden had gezegd dat me dat nu zo mooi leek (maar alweer helemaal vergeten).

reina

reina

26-01-2009 om 10:50

Denk me suf

Ik weet dat hij helemaalniks hoeft te hebben,maar ik hou nou eenmaal van kadootjes geven. Ik denk me nu al suf wat ik ga geven als mijn man over ruim een maand jarig is, maar m'n ideeén raken uitgeput (na reisjes, etentjes, tijdschriftabbo's, ballonvlucht, gereedschap, fotoboeken, verhalenboeken etc. als kado in vorige jaren)

Reina

wat een orgininele kado,s geef jij!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.