Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lennest

lennest

26-03-2012 om 14:52

Wie hangt er nog was op?

Het is prachtig weer en behalve dat ik er mateloos van geniet, vind ik het ook prima weer om de was buiten te hangen. Het valt mij wel op dat er bijna nergens meer was buiten wordt gedroogd, tenminste niet in mijn buurt. Droog jij je was nog buiten?

groet, Lennest


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Shonagh

Heb je dat ding meegenomen van hier, of hebben ze in Schotland ook Brabantia?

Groeten,

Temet

Temet

Ja hier ook Brabantia, doet mijn hart altijd goed ! We wonen hier al 15 jaar, toen was die Wall Fixer er nog niet. Ik heb hem ergens online besteld, want er was 5/6 jaar geleden, lastig aan te komen. Ik had de advertentie ervoor trouwens op NL tv gezien.

Eriba

Eriba

15-04-2012 om 22:24

Lekker buiten

Ik droog mijn was het liefst buiten omdat het dan zo heerlijk ruikt! Met een lekker bakkie erbij kan ik heerlijk genieten van de was die aan de droogmolen wappert. Ik heb ook een wasrek met wielen die ik strategisch met de zon mee verplaats. Overigens nog nooit beestjes in mijn was gehad, wel eens vogelpoep.

An.

An.

22-04-2012 om 20:05

Was buiten? echt wel!

ten eerste omdat ik geen droger heb (geen ruimte in huis) dus ik hang binnen sowieso was op. En als het mooi weer is vind ik niks fijner dan het buiten te hangen. Lekker fris. En witte was, wapperend in de wind, met de ontluikende tuin als achtergrond... ik vind het een plaatje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.