Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Katniss

Katniss

12-01-2016 om 18:52

Tonny

Volgende keer ga ik mee onder mijn nieuwe nick. Maar mij herken je wel
Ja, dat wandelen lijkt me erg gezellig dus ik ga zeker mijn best doen om daarbij te zijn!

Puck

Puck

12-01-2016 om 22:56

Parkeren Mickey

Wat raar dat jij geen parkeerruimte kon vinden. In de omliggende straten was plenty aan ruimte, denk dat wij op 100 m stonden ofzo. Dat stond ook zo op de website van het restaurant.Maar gratis kan je wel vergeten, hoewel ik slechts een tientje kwijt was voor de hele avond. Dit in tegenstelling tot Tihama die net aan de andere kant geparkeerd stond en 23 euro moest aftikken. Kassa!
Verder vond ik het ook een goed idee om af en toe van plaats te wisselen. En nog heb ik lang niet iedereen gesproken. Volgende keer beter. En van sommige nicks was ik totaal niet op de hoogte terwijl ik ze wel in draadjes gevolgd en meegeleefd heb. Verassend. Aangename verrassing ook!

Katniss

Katniss

12-01-2016 om 23:18

Een tientje?

Volgens mij was ik 20 euro kwijt. Goedkoper dan een treinkaartje, maar toch een pittig bedrag.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

12-01-2016 om 23:22

Ja dat had ik nou ook

Dat ik sommige nicks helemaal niet herkende maar de verhalen wel. En die en die gewoon dezelfde waren, ook nooit doorgehad.
En weten jullie wat ik nu echt het allergrappigste vind? Dat ik jullie nu hoor praten terwijl ik lees. Ik heb er nu gewoon beeld bij. Hoe bizar is dat?????

Puck en Ginny

Waar stond jij voor een tientje Puck? Wij hebben rond de 25 euro betaald!
Plaatsen genoeg gezien hoor in de buurt, maar ook allemaal iets van 2,50 per uur. Van 5 uur tot dik na middernacht zit je dan ook zowat aan de 20.

Lollig he Ginny, dat heb ik nou ook altijd . Heb ik jou nu gesproken... volgens mij niet!

Puck

Puck

13-01-2016 om 09:11

Mickey en Katniss

Wij stonden als je het restaurant uitliep direct rechts om de hoek, ongeveer 100 m de straat in. En toen ik tijdens de meeting hoorde van Tihama's bedrag kreeg ik al angstvisioenen van dat ik t verkeerd gedaan had, maar op de terugweg hebben we nog even gekeken maar het was daar betaald parkeren tot 9 uur voor 2,37 per uur. Van 5 tot 9 is 4 uur dus kwam ik op een tientje uit. Echt waar, Hortensia is mijn getuigen, we hebben samen op de terugweg de parkeerautomaat aan een grondige inspectie onderworpen. Katniss en Tihama: volgens mij stonden jullie meer "voor" het restaurant? Klopt dat? Wel bijzonder dat op zo'n korte afstand van elkaar zulke verschillende tarieven gelden.
En Ginny, die ervaring dat ik nu beeld heb bij mensen herken ik. Leuk juist. Ook grappig dat je van sommige mensen op basis van de draadjes hier een heel ander beeld hebt dan dat ze in het echt zijn.

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:50

getuige meldt zich

Puck heeft gelijk. We kwamen klokslag 5 uur aan en Puck betaalde een tientje. Ik hoorde Tihama's verhaal ook en we hebben samen op de terugweg de automaat nog eens bekeken.

Het is het straatje dat, gezien vanaf de entree, langs de linkerkant van het gebouw loopt. Direct om de hoek stond al een goedkopere meter.

Ik had eigenlijk een foto moeten maken, dacht ik achteraf. Maar goed, de foodselfies ben ik ook vergeten

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:52

links, rechts

Als je het restaurant uit loopt ga je meteen rechtsaf, langs het gebouw. Het gebouw aan je rechterhand. Ik drukte me een beetje ongelukkig uit

Thursday Next

Thursday Next

13-01-2016 om 11:26

Als je kijkt naar de parkeerzones in Utrecht dan zie je dat wij net op het randje van 2 zones zaten.
En verder weet ik er niets van. Fiets kon geparkeerd worden voor de deur en dat was nog gratis ook.

Fransien

Fransien

13-01-2016 om 11:37

OV deed het prima

De treinen reden zeer comfortabel en de bus zette je zo ongeveer voor de deur af.
Nou heb ik ook lekker makkelijk praten met een goede verbinding en een abonnement van de baas waardoor ik met flinke korting reis, maar toch, het is helemaal niet zo'n gek vervoermiddel binnen de randstad.

Tonny

Ik was niet mee hoor. Dus ik ben niet stiekum van nick gewisseld. Tijdje weggeweest van OO. Door enthousiasme van Kenfan weer af en toe terug. Eerdere nicks lagen in verlengde van deze.

voor de volgende keer

... dus iets om goed op te letten

Oja Inanna, we hebben dat doosje chocola vandaag eens open gemaakt en oehhh dat is smullen . Nogmaals bedankt!

Steggel

Steggel

14-01-2016 om 09:10

Parkeren

Ik betaalde 7,50 euro vanaf 18.00. Als je restaurant uitkomt links, links de straat in , eerste straatje rechts. Idd ook tot 21.00 betaald parkeren. Was vlakbij.

Ik betaalde

15€ van 17:00 tot 22:00, via Parkmobiel. Ik stond om de hoek geparkeerd. Niet echt gezocht naar beter/goedkoper.
Sini

Overigens

Schok ik wel van de prijs van de drankjes (mijn drankjes). Ik kreeg Chardonnay à 5€ zoveel,
De volgende keer zal ik beter kijken naar de kaart

Linde

Linde

14-01-2016 om 12:26

Gratis

Ik heb de hele avond gratis geparkeerd op ca. 12 minuten lopen. Mochten we er nog een keer naartoe gaan, dan wil ik dat tegen die tijd aan geïnteresseerden wel uitleggen. Wel iets verder weg dus, maar als je goed ter been bent goed te doen.

En Sinilind, wat de drankjes betreft: ik had gewoon de huiswijn, voor EUR 3,90 geloof ik. Maar wel gek. Maar voortaan in restaurants sowieso altijd expliciet om huiswijn vragen, zodat je de goedkoopste hebt.

NB Ik was er onder een andere nick, maar graag geen opmerkingen daarover in dit draadje (noem me maar Linde). Die andere houd ik in dit draadje graag geheim, maar ik neem aan dat de meesten met wie ik gesproken heb wel weten dat ik dus Linde was.

Puck

Puck

14-01-2016 om 14:03

Ja, drankjes

Klopt Sini, drankjes waren aan de prijs, ik had twee thee en een alcoholvrij biertje en was 9,50 kwijt.

Hortensia

Hortensia

14-01-2016 om 14:49

klopt.

Vandaar mijn potje thee Niet omdat ik opeens van de Blauwe Knoop was

Linde, our lips are sealed

maar mag ik wel mijn verbazing uitspreken dat je zomaar acht wijntjes wegtikt terwijl je Xess Xava nog aan de borst hebt

Egel

Egel

14-01-2016 om 22:18

ooooo, rot nou, Linde

Nu heeft Kenfan het toch verklapt. Helaas.
We kunnen nu wel een toegangsprijs voor de volgende meeting vragen, er moet een grote zaal worden afgehuurd denk ik. He......en zij deed nog wel zó haar best om helemaal anoniem te blijven, ook op de meeting zelf!

Lucerna

Lucerna

15-01-2016 om 08:32

Linde

Misschien moet je dan de volgende keer niet met de heli op het dak landen... Heus, met een Fiat Panda of op de fiets val je minder op

Mijntje

Mijntje

15-01-2016 om 09:49

Linde

Ooooooooo Linde, nu heb ik je door Die tattoo xx zag ik ook wel door die dikke koltrui natuurlijk, maar ik dacht laat ik maar niks zeggen

Puck

Puck

15-01-2016 om 10:33

Linde???

Huh??? Ik heb heel mevrouw Kabaal van Glasscherven gemist. Die heli wel gezien maar wat was je goed vermomd!!! Heb ook werkelijk geen idee onder welke nick Linde op de meeting was. Heb ook niet iedereen gesproken. Linde: hebben wij elkaar gesproken?

Katniss

Katniss

15-01-2016 om 10:59

Ooh

Volgens mij weet ik het wel, nu ineens valt het kwartje. De geheimzinnigheid begrijp ik dan weer niet zo goed.

Hortensia

Hortensia

15-01-2016 om 11:28

En bedankt, Puck...

"...Kabaal van Glasscherven..."

Fijn, zojuist een mondvol koffie over mijn laptop uitgeproest...!

Meelezer

Meelezer

15-01-2016 om 15:36

Kabaal van Glasscherven, fka KabonkeKabanke

Hortensia

Hortensia

15-01-2016 om 15:43

Hou op, schei uit!

Nu weer een mondvol thee over mijn laptop gesproeid...

Linde

Linde

15-01-2016 om 16:09

Dames, bedankt dat jullie mijn anonimiteit nu zo maar weggooien. Alles van mij zomaar over straat. En die bijnamen, erg pijnlijk.

Maar de meeting was geweldig hoor, ik vond het erg leuk kennis te maken met mensen die ik anders niet allemaal zomaar zou ontmoeten. En natuurlijk om gezichten achter de namen te zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.